Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمانی که پرسپولیس برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان به قطر رفت، در لیگ برتر اوضاع خوبی داشت. مدعیان لیگ، بازی‌های‌شان را نمی‌بردند و آن‌ها برای رسیدن به صدر جدول، فقط نیاز به یک پیروزی پس از بازگشت به ایران داشتند. اتفاقی که نیفتاد و پرسپولیس در ۴ هفته پیاپی، ۴ مساوی به دست آورد. نتایج بد پرسپولیس و مساوی‌های پشت سر هم این تیم، باعث شد کار به جایی برسد که در صورت بردن همه بازی‌های عقب افتاده هم در جدول، پایین‌تر از استقلال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیتی که این هفته تغییر کرده و پرسپولیس، دوباره می‌تواند به صدرنشینی در پایان نیم فصل فکر کند.

استقلال با ۲۲ امتیاز، فعلا صدرنشین لیگ برتر است و پرسپولیس با سه بازی کمتر، ۱۵ امتیاز دارد. مساوی در دربی و سپس شکست فولاد، اجازه نداد وضعیت پرسپولیس در جدول از این بدتر شود. هر چند آن‌ها را به استقلال نزدیک‌تر نکرد. باخت استقلال به سایپا اما، فرصتی فوق العاده برای پرسپولیس محسوب می‌شود. آن‌ها در صورت بردن سه بازی کمترشان نسبت به استقلال، ۲۴ امتیازی می‌شوند و بالاتر از آبی‌پوشان قرار می‌گیرند. در صورت دو برد و یک مساوی هم، به ۲۲ امتیاز می‌رسند و هم امتیاز استقلال خواهند شد.

با توجه به در پیش بودن بازی سخت برای پرسپولیس مقابل گل گهر در سیرجان، آن‌ها باید در بازی امروز، حتما آلومینیوم را شکست دهند. تیم احیا شده‌ای که بعد از هفته اول، هیچ باختی در خانه نداشته است. تیم گل‌محمدی که بعد بازگشت به ایران چند فرصت خوب را مقابل نساجی و ذوب آهن از دست داد، برای تمام کردن نیم فصل در جایگاهی خوب، نباید موقعیتی که سایپا به آن‌ها هدیه داده را از دست بدهد. بازی امروز، می‌تواند شروع تازه‌ای پرسپولیس در مسیر پنجمین قهرمانی پیاپی لیگ برتر باشد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند یحیی گل محمدی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!

ایمان گودرزی؛ نام استقلال و تراکتور در کنار هم همیشه نوید یک بازی جذاب و دیدنی را می‌دهد، اما زمانی داستان جذاب تر می‌شود که این بازی در وسط بهار و در ماه اردیبهشت برگزار شود. این ماه در تقابل های این دو تیم دو ویژگی دارد؛ این بازی مساوی نخواهد شد و دیگری اینکه بازی ها حتما پر گل بوده است. در ۳ بازی قبلی دو تیم در دومین ماه سال، ۱۸ گل زده شده و این یعنی هر دوئل این ماه به طور متوسط ۶ گل داشته است. برای اولین بار، رویارویی دو تیم در اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

آتش بازی سامان نریمان جهان؛ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

در لیگ چهاردهم، زوج او و ادینیو، احتمالا بدترین روز مربیگری امیر قلعه‌نویی در استقلال را رقم زدند. دقیقه ۶، ادینیو ساخت و نریمان‎‌جهان نواخت. استقلال دقیقه ۳۰ بازی را مساوی کرد. ولی ادینیو با گل دقیقه ۱+۴۵ مهمان را برنده راهی رختکن کرد.

در نیمه دوم، بازهم ادینیو ساخت تا نریمان‌جهان، گل دومش را بزند. و درنهایت هت‌تریک شماره ۷ در دقیقه ۸۴ کامل شد و رای به برتری ۴ یک تیم تونی اولیویرا داد.

رحمتی بازنده کل کل با قلعه نویی؛ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

نبردی که از همان ابتدا با واکنش مهدی رحمتی به اعتراضات امیر قلعه‌نویی وارد چالش شد، را درنهایت مهمان برد. استقلال با گل امین حاج‌محمدی از تراکتور جلو افتاد. مهمان در همان نیمه اول، کامبک زد و با گل به خودی نورافکن و سوپرگل رفیعی، ۲ یک و برنده به رختکن رفت. استقلال در ابتدای نیمه دوم، بازی را با گل شهباززاده مساوی کرد ولی اشتباه مرگبار دقیقه ۷۹ حاج‌محمدی با گل آلویس نانگ، تراکتور را برنده بازی کرد.

جبران تمام باخت ها؛ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

استقلال این بار در خانه به شدیدترین شکل ممکن، انتقام دو شکست قبلی اردیبهشت ماه را از مهمانش گرفت. تیم ساپینتو در نیمه اول، ۳ گل (بریس قایدی و تک گل جلالی) زد. تراکتورِ خمز حوالی دقیقه ۶۰ با ضربه قنبری به گل رسید و امیدوار شد ولی آتشفشان آبی دوباره فوران کرد و این بار ۴ گل از دقیقه ۶۱ تا ۸۶ زد (قایدی، مرادمند، رضاوند و سلمانی) و درنهایت ۷ یک برنده شد. این بهترین برد استقلال و بدترین باخت تراکتور در تاریخ لیگ برتر است.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901145

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد