Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@05:11:04 GMT

اعتراض گلر پرسپولیس به کم‌توجهی در رختکن!

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۲۷۵۲

اعتراض گلر پرسپولیس به کم‌توجهی در رختکن!

دروازه بان کروات پرسپولیس نسبت به وضعیت نیمکت نشینی خود در این تیم ناراضی است.

به گزارش مشرق، بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس که همراه با این تیم در اردوی اراک برای بازی با آلومینیوم به سر می‌برد مسائل جدیدی را پیرامون حضور خود در این تیم عنوان کرده است.

او که حدود ۱۰ روز پیش با ارسال نامه رسمی به باشگاه پرسپولیس خواستار تسویه حساب شده بود ابتدای فصل مبلغ ۶۱ هزار دلار و ابتدای دی ماه نیز ۴ هزار یورو از باشگاه دریافت کرد اما همچنان بابت قرارداد فصل جاری خود از پرسپولیس طلب حدود ۳۰ هزار دلاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادوشوویچ حاضر نیست به توافق قبلی خود با باشگاه برای دریافت طلبش به تاریخ هفتم فروردین ماه سال آینده پایبند باشد و در جلسه با ابراهیم شکوری علاوه بر بیان مسائل مالی راجع به عدم توجه به او در رختکن تیم نیز دلخور بوده است.

رادو در حالی انتظار حضور در چارچوب دروازه پرسپولیس را دارد که حامد لک در ۹ بازی تیمش تنها پنج گل در چهار بازی خورده است تا بتواند بهترین آمار را نسبت به تمام دروازه بان های لیگ برتر داشته باشد.

دروازه بان کروات پرسپولیس قرار است پس از بازگشت این تیم از اراک جلسه‌ای را با جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه داشته باشد و سپس تصمیم نهایی را درباره ماندن یا رفتن از پرسپولیس بگیرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی بوژیدار رادوشوویچ باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، پیام نیازمند که با شکستگی استخوان روی پا رو به رو شده بود آماده بازگشت به دروازه طلایی‌پوشان است و در تمرینات این تیم پا به توپ شد.

پیام نیازمند در بازی با گل‌گهر سیرجان مصدوم شد و جای خود را به نیما میرزازاد داد و پس از آن در 4 دیدار متوالی گلر جوان سپاهان برای این تیم به میدان رفت که عملکرد خوبی هم ارائه کرد و به نظر می‌رسد او در دیدار با استقلال ملاثانی هم در ترکیب این تیم قرار داشته باشد.

پیام نیازمند با حضور در تمرینات و مجوز کار کردن با توپ آماده دیدارهای حساس لیگ برتر و به ویژه بازی با پرسپولیس می‌شود تا در این بازی حساس مجدد به دروازه سپاهان بازگردد و مسئولیت حراست از دروازه این تیم را داشته باشد.

با توجه به مصدومیت همزمان نیازمند و بیرانوند به نظر می‌رسید دو گلر ملی‌پوش در این بازی حساس از لیست تیم‌های خود دور باشند اما بازگشت نیازمند و بازگشت احتمالی بیرانوند رقابت جالبی درون دروازه این دو تیم ایجاد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد + فیلم
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد