Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:12:18 GMT

دستگیری سارقان مغازه در یاسوج

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۳۰۹۸

دستگیری سارقان مغازه در یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سارقان مغازه و کشف اموال سرقتی در شهرستان بویراحمد خبر داد.

"سرهنگ سعید بالش زر " در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از مغازه های شهرستان بویراحمد موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی گسترده و طی چند عملیات جداگانه ۶ نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های اولیه به ۲۵ فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کردند، اظهار کرد: مأموران در بازرسی از متهمان مقداری اموال مسروقه کشف و ضبط و به مالباختگان تحویل دادند.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، بالش زر بیان کرد: ۲ دستگاه خودرو در این رابطه نیز توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد دستگيري دستگیری سارقان کهگیلویه و بویراحمد پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا موسوی گفت: با وقوع یک فقره سرقت از مغازه‌ای در محدوده تهرانسر تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی دوربین‌های مداربسته، مشخص شد سارق، مردی میانسال است که قبل از طلوع آفتاب اقدام به سرقت از مغازه و فروشگاه‌ها می‌کند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: بنا بر حساسیت موضوع، مأموران با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی، محل‌هایی که احتمال حضور سارق می‌رفت را تحت کنترل قرار دادند تا اینکه بامداد روز گذشته به مردی که سعی داشت کرکره مشبک یک مغازه را باز کند مواجه شده و برای دستگیری به سمت وی اعزام شدند.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم که سعی کرد از محل فرار کند اما با سرعت عمل مأموران موفق به این کار نشده و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم، پس از دستگیری به کلانتری منتقل و در بازجویی‌های انجام شده به ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و به همراه پرونده متشکله برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت، در پایان، با اشاره به اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند و به محض رؤیت موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6088581

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد