Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: «محمدرضا حسن‌زاده» از بازیگران تئاتر که پیش‌تر در فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» ایفای نقش کرده بود، نقش شهید اصغر وصالی را در سریال «روز‌های ابدی» عهده‌دار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسن‌زاده درباره نحوه حضورش در سریال گفت: توسط یکی از دوستانم به برنامه‌ریز پروژه معرفی شدم و به‌خاطر شباهتم به شهید اصغر وصالی بعد از تست‌های اولیه انتخاب شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسن زاده درباره چگونگی نزدیک شدن به نقش توضیح داد: نزدیک شدن به چنین نقش‌هایی که معمولا اطلاعات جامع و کاملی از آن‌ها در دسترس نیست، کار دشواری است، اما بعد از جلساتی که با آقای شمقدری داشتیم و بررسی اندک تصاویری که از شهید در فضای مجازی موجود است به جمع بندی رسیدیم و اتفاقات پشت سر هم شکل گرفت.

وی درباره خصوصیات بارز شهید وصالی گفت: یکی از بارزترین صفاتی که ایشان داشتند شجاعت، جسارت و قدرت مدیریت در بحران بوده است. تقریبا در هر منبعی به شجاعت شهید توجه ویژه‌ای شده بود و به نظرم لقب «اصغر پررو» که توسط همرزمان و هم‌دوره‌ای‌های ایشان به او نسبت داده شده بود گویای میزان شجاعت شهید است.

حسن‌زاده درباره ایفای نقش این شهید توسط بابک حمیدیان در فیلم سینمایی «چ» و تاثیر بازی او بر ایفای نقشش در سریال گفت: از سختی‌های پذیرش نقشی که قبلا توسط بازیگر دیگری اجرا شده می‌توانم به این نکته اشاره کنم که مخاطب بعد از دیدن چنین اتفاقی تا حدودی نسبت به شخصیت شناخت پیدا می‌کند و بعد از دیدن همان نقش از یک بازیگر جدید ناخودآگاه به مقایسه این دو بازیگر و چگونگی اجرای این نقش توسط هر دوی آن‌ها می‌پردازد و این موضوع کار را برای من که دومین نفر بودم سخت می‌کرد؛ اما تمام تلاشم را کردم که بتوانم با اجرای درست، نظر کارگردان را جلب کنم. امیدوارم بیننده کار را دنبال کند و بپسندد.

بازیگر «روز‌های ابدی» درباره لزوم ساخت آثار تاریخ انقلاب در شرایط امروز گفت: به نظرم نیاز ضروری امروز ما پرداختن به همین وقایع است چرا که در شرایط فعلی، جامعه نیاز به همبستگی، هم‌فکری و شناخت مسیر درست دارد. فکر می‌کنم با نگاه به گذشته و آموختن از وقایعی که تاثیر زیادی بر زندگی ما داشتند می‌توان از موانعی که امروز در مسیر ماست، به سادگی گذر کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بازیگر شهید اصغر وصالی محمدرضا حسن زاده صراط حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم

استاندار ایلام گفت: شهدا از ما انتظار خدمت‌گذاری به مردم دارند و باید در این مسیر ثابت‌قدم باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت_ هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)، در دیدار با خانواده شهید تازه‌تفحص شده دوران دفاع مقدس «محمدشفیع فیضی‌زاده» اظهار کرد: هر چه داریم از برکت وجود شهدا است و شهدا از ما انتظار خدمت‌گذاری به مردم دارند و باید در این مسیر ثابت‌قدم باشیم.

وی افزود: شهدا رستگار شدند و نزد پروردگار متعال روزی دارند، این شهید والامقام، برای کشور، استان ایلام و خانواده فیضی‌زاده افتخاری بزرگ است.

استاندار ایلام اضافه کرد: بعد از ۴۱ سال پیکر این شهید والامقام تفحص شد و این خانواده چشم به راه نیستند، خانواده شهدا صاحب اصلی این نظام هستند و باید همواره قدردان آنها باشیم.

بهرام‌نیا با بیان این‌که شهید فیضی‌زاده مظهر ایثار و فداکاری است، گفت: این شهید بزرگوار در مقطع جوانی از مادیات دنیا گذشت و برای دفاع از خاک این کشور در میدان حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت رسید.

کد خبر 750470

دیگر خبرها

  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • وداع با شکوه ایلامی ها با پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده
  • وداع با شکوه ایلامی‌ها با پیکر شهید محمد شفیع فیضی‌زاده
  • وداع با شکوه ایلامی‌ها با پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام
  • مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید«محمد شفیع فیضی زاده» در ایلام
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»