Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:23:50 GMT

یوونتوس به دنبال خرید یک مهاجم دیگر

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۳۵۱۳

یوونتوس به دنبال خرید یک مهاجم دیگر

گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که یووه به دنبال یافتن مهاجمی جدید است اما گزینه های زیادی را پیش رو ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، گفته می شود که یوونتوس به شدت به دنبال اضافه کردن یک مهاجم دیگر به خط حمله خود در همین پنجره نقل و انتقالاتی است. طبق گزارش کالچومرکاتو، در هفته های اخیر شایعاتی مبنی مذاکره یووه با چندین مهاجم به گوش رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماریو مانژوکیچ، مهاجم سابق یوونتوس، اخیرا به میلان پیوسته و یووه تابستان گذشته در آستانه امضای قرارداد با ادین ژکو و آرکادیوش میلیک بود. میلیک این ماه از ناپولی به مارسی رفت. آینده ژکو اما در رم همچنان مبهم است و این موضوع می تواند دوباره راه رفتن این بازیکن را به یووه باز کند.

یوونتوس با جیانلوکا اسکاماکا نیز در ارتباط بوده اما یووه نتوانسته با ساسولو در مورد این بازیکن جوان ایتالیایی که فعلا به طور قرضی در جنوا بازی می کند، به توافق برسد.

نام الدور شومورودوف نیز به عنوان هدف احتمالی یوونتوس ذکر شده، اما این گزارش تایید کرده که مدیر تیم جنوا قصد فروش این بازیکن ازبکستانی را ندارد.

اولیور ژیرو، مهاجم چلسی، از دیگر بازیکنانی است که نامش در سالهای اخیر در ارتباط با پیوستن به سری آ مطرح شده است. با توجه به نزدیک بودن مسابقات یورو 2020 این مهاجم فرانسوی به دنبال تیمی می گردد که بتواند به طور مداوم در ترکیب اش به میدان برود.

 

 

چلسی اما با توجه به مشکلات تیمو ورنر در اولین فصل خود در لیگ برتر، ژیرو را بازیکنی کلیدی در استمفوردبریج می داند. شایعاتی نیز مبنی بر بازگشت فابیو کواگلیارلا، بازیکن باتجربه سمپدوریا، به استادیوم آلیانز به گوش می رسد.

یوونتوس تابستان گذشته با آلوارو موراتا از اتلتیکو مادرید قرارداد بست و از همان ابتدا این مهاجم اسپانیایی نشان داد که سرمایه ویژه ای در تیم پیرلو خواهد بود،

اما بیانکونری امید دارد که بتواند مهاجم دیگری را نیز، با توجه به برنامه فشرده بازی های این تیم، به ترکیب یووه اضافه کند. فقط هنوز مطمئن نیست که کجا باید به دنبالا مهاجم مورد نظرش بگردد!

یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا

باواریایی ها برای تقویت خط دفاعی به سراغ مدافع 28 ساله بایرلورکوزن رفته اند.

طرفداری | یوناتان تا، مدافع 28 ساله آلمانی پس از گذراندن فصلی فوق العاده با بایرلورکوزن، مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته است.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ، بایرن مونیخ برای جذب یوناتان تا از بایرلورکوزن تلاش می کند. صحبت هایی با اطرافیان بازیکن صورت گرفته است. بایرن مونیخ تحت تاثیر عملکرد یوناتان تا در فصل جاری قرار گرفته و او را گزینه ای مناسب برای تقویت خط دفاعی می داند. بازیکن گزینه های زیادی دارد و پذیرای برداشتن قدمی جدید در تابستان است. با این حال، هنوز توافقی بین بایرن مونیخ و یوناتان تا صورت نگرفته و همچنین باواریایی ها هنوز مذاکره با بایرلورکوزن را آغاز نکرده اند. از آن جایی که قهرمان بوندسلیگا تمایلی به از دست دادن بازیکن کلیدی خود ندارد، هنوز قیمتی برای یوناتان تا تعیین نشده و همین مسئله کار بایرن مونیخ را سخت می کند. بایرلورکوزن قصد دارد یوناتان تا را در ترکیب خود حفظ کرده و قرارداد او را تمدید کند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن