Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین آزاد سازی ۲۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با حضور مشاور رئیس سازمان زندان های کشور در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران،امروز دوشنبه (۶ بهمن) جشن آزدسازی ۲۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد همحراه با محفل انس با قرآن مجید با حضور مشاور رئیس سازمان زندان های کشور، مدیر کل و مسئولان زندان های استان و جمع زیادی از زندانیان در سالن اجتماعات زندان مرکزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد در این آئین با بیان اینکه یکی از اهداف مهم سازمان زندان ها پرداختن به امور تربیتی و پرورشی زندانیان است افزود: امروزه افتخار سازمان زندان ها این است که با نگاه تربیتی و ارائه برنامه های فرهنگی با تکیه بر آموزه های دینی و قرآنی برای اجتماعی شدن و بازگشت شایسته و خوب زندانیان به دامان جامعه گام بر می دارد.

«منصور بیژنی» تصریح کرد: در زندان های استان، دهها خدمات رفاهی، قضایی، فرهنگی و تربیتی، بهداشتی و درمان، آموزشی، اشتغال و حرفه آموزی، در راستای تکریم زندانیان و حمایت از خانواده های آنان صورت گرفته است.

وی افزود: هر چند سازمان زندان ها در کنار مراقبت از زندانیان وظایف بازپروری و اصلاح مجرمان را بر عهده دارد، ولی زندانیان نیز می بایست قدر این فرصت بدست آمده را دانسته و جهت اشتغال و مهارت آموزی همراه با توسل به خدا و پرداختن به امور دینی و اعتقادی زمینه ی بازگشت سالم به جامعه را فراهم کنند.

مدیر کل زندان های استان در ادامه با اشاره به اینکه تمام تلاش ما و مقامات قضایی مساعدت و کمک به زندانیان واجد الشرایط می باشد اظهار کرد: در همین راستا و با تلاش‌ ها و پیگیری همکاران خود در ستاد دیه و همراهی مراجع قضایی و همچنین مساعدت شکات توانستیم در آستانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد ۲۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را در استان آزاد کنیم.

بیژنی در پایان خاطر نشان کرد: میزان بدهکاری این افراد یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان بوده که ۹۵۶ میلیون آن از منابع ستاد دیه، پرداخت و مابقی آن با گذشت و رضایت شاکیان تأمین شده است.

لازم به ذکر است، در این آئین علاوه بر آزادی ۲۲ نفر زندانی جرائم غیر عمد؛ محفل نورانی انس با قرآن مجید با حضور قاریان برجسته کشوری و همخوانی زندانیان در فضایی معنوی برگزار شد.

 

            پایان پیام/630

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان زندان ها جرائم غیر عمد ۲۲ نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در طول ۳ سال گذشته، کمک‌های خیران به جشن‌های‌گلریزان افزایش ۵۵ برابری داشته که نشان از اعتماد مردم به مجموعه دستگاه قضایی استان است.

وی افزود: از محل کمک‌های‌مردمی جمع‌آوری شده پارسال ۷۷۵ محکوم مالی و جرایم غیرعمد از زندان‌های سطح استان آزاد شدند و امید است با کمک‌های مردمی به ستاد دیه در جشن‌های‌گلریزان امسال در قدم اول ۲۵۰ نفر از ۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی استان تا پایان اردیبهشت‌ماه از زندان آزاد شود و به کانون گرم خانواده بازگردند.

عتباتی در پایان از انجمن حمایت از زندانیان هم خواست تا اقدامات خود را درزمینه حرکت به سمت درآمد زایی مستمر و پایدار برای خانواده‌های زندانیان نیازمند سوق دهند.

در جشن‌گلریزان امسال خیران در میاندوآب مبلغ ۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به صورت نقد به حساب ستاد دیه واریز کردند.

همچنین شاکیان نیک سیرت هم به میزان ۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در ماه‌رمضان از حق خود گذشت کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم