Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار کاشان گفت: ۳۵ درصد جویندگان کار لیسانس، هشت درصد کاردانی و پنج درصد نیز دکتری دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، علی اکبر مرتضایی ظهر امروز در پنجمین نشست کارگروه اشتغال شهرستان کاشان ضمن تأکید بر هماهنگی هرچه بیشتر دانشگاه با صنعت در راستای بی‌نیازی از واردات اظهار داشت: طی 10 ماهه نخست سال جاری آمار جویندگان کار 64 درصد آقایان و 36 درصد بانوان هستند در حالی که در مدت مشابه سال گذشته 61 درصد آقایان و 39 درصد بانوان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 35 درصد جویندگان کار در کاشان لیسانس دارند، افزود: شش درصد از این افراد مقطع ابتدایی، 9 درصد راهنمایی، شش درصد متوسطه، 25 درصد دیپلم، هشت درصد کاردانی و پنج درصد نیز دکتری هستند و بر همین اساس از صاحبان صنایع درخواست داریم تا جذب نیروی بومی را در اولویت قرار دهند.

فرماندار شهرستان کاشان با بیان اینکه طی 10 ماهه نخست سال جاری 71 درصد از جویندگان کار را افراد بومی تشکیل دادند، ابراز داشت: طی 10 ماهه سال جاری و با وجود شیوع ویروس کرونا 979 نفر در صنایع شهرستان کاشان به کار گرفته شدند و امیدواریم تا پایان سال این آمار افزایش پیدا کند.

نرخ بیکاری استان کرمانشاه 3/9 درصد کاهش یافته استبی توجهی به توسعه مشاغل خانگی در کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل کار ، بیکار استنرخ بیکاری استان فارس به کمتر از 7 درصد رسید

وی ضمن اشاره به اختصاص چهار میلیارد ریال تسهیلات ویژه مشاغل خانگی در سال جاری گفت: این در حالی است که میزان مصوب کارگروه اشتغال شهرستان کاشان شش میلیارد ریال بوده است و پنج میلیارد ریال نیز به بانک معرفی شدند و موجب اشتغالزایی 50 نفر از شهروندان شده است.

مرتضایی ضمن اشاره به تشکیل یک هزار و 438 پرونده ویژه متقاضیان دریافت تسهیلات خسارت ناشی از شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: 642 میلیارد ریال متقاضیان تسهیلات کرونایی درخواست کردند که تاکنون 373 میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان مشاغل پرداخت شده است و از این سو موجب اشتغال سه هزار و 41 نفر شده است.

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان کاشان جویندگان کار میلیارد ریال سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد

آفتاب‌‌نیوز :

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به وقوع سیل در شهرستان کاشان، اظهار داشت: به ندرت این اتفاق رخ می‌دهد که کاشان در محاصره سیل قرا بگیرد و از این رو حجم فراوان سیلاب از بالادست کاشان به سمت پایین سرازیر شد.

وی افزود: علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

وی ضمن اشاره به حضور مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان در کاشان گفت: ستاد مدیریت بحران در هفته پیش‌رو تشکیل می‌شود و سعی می‌شود بخشی از اعتبارات، تخصیص یافته و هزینه شود تا شاهد بروز چنین حوادث و خساراتی نباشیم، اما باید در نظر داشت که این آمادگی برای همه ما وجود داشته باشد.

محمدی فشارکی تصریح کرد: دیواره‌چینی مسیل‌ها و لایروبی رودخانه‌ها در دستور کار قرار دارد و توافقات ضمنی بین مجموعه‌های بین بخشی صورت گرفت و امیدواریم در یک بازه زمانی منطقی و به صورت استاندارد برای مردم شهرستان کاشان اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • قهر پسران دهه هشتادی با دانشگاه
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • سیلاب از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد + فیلم
  • آخرین وضعیت کاشان پس از وقوع سیل
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان