Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مدیرکل استاندارد فارس اعلام کرد که به دلیل حاکمیت بیماری کرونا در جامعه طرح پرسشگری این اداره امسال به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

مرتضی رهنما در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: هرساله طرح پرسشگری در راستای آشنایی با فعالیت‌ها و عملکرد اداره کل استاندارد، ارزیابی میزان اعتماد مردم و نگرش و رفتار آنها نسبت به استاندارد اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این طرح کارشناسان ما به فروشگاه‌های بزرگ همانند رفاه و هایپر مراجعه می‌کردند و از مردم درخواست همکاری با این اداره کل در پر کردن فرم‌ها داشتند.

مدیرکل استاندارد فارس ادامه داد: امسال به دلیل حاکمیت بیماری کرونا سازمان استاندارد ایران بر تکمیل این فرم به صورت الکترونیکی تاکید کرده است.

رهنما از هم‌استانی‌ها خواست تا با مراجعه به پورتال اداره کل استاندارد فارس به آدرس shiraz.isiri.gov.ir نسبت به تکمیل این فرم اقدام کنند تا میزان آشنایی مردم با استاندارد و اعتماد و رفتار آنها نسبت به استاندارد مشخص شود.

مدیرکل استاندارد فارس گفت: از آنجا که استاندارد تامین کننده امنیت، سلامت و ایمنی مردم و جامعه است، لذا اجرای طرح پرسشگری ما را در سنجش میزان اعتماد عمومی و بهبود نگرش و رفتار مردم نسبت به استاندارد کمک می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اداره کل استاندارد فارس اعتماد عمومی استاندارد استاندارد فارس طرح پرسشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، حمید مطهری در اولین نشست تخصصی بررسی عملکرد اداره حقوقی اداره کل اظهار داشت: در سال1402نود و پنج واحد که فرآورده هایی پایین تر از کیفیت های مصرح در استانداردهای ملی مربوطه به بازار عرضه کرده بودند براساس ماده 41 و 42 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد به کمیسیون قضایی ماده 42 مربوطه معرفی شدند.

مدیرکل استاندارد استان یزد در توضیح کمیسیون ماده 42 گفت: به موجب این ماده قانونی، کمیسیون ماده 42 متشکل از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان یزد، مدیرکل اداره استاندارد استان، نماینده اداره صمت و دیگرسازمان های مردم نهاد هست که تکلیف به پرداخت جریمه، ارجاع به مراجع قضایی، سپردن تعهد، اخطار و پلمپ از جمله محکومیت ها بوده است.

مطهری ادامه داد: 105 واحد دیگر نیز به دلیل تولید، توزیع، تمرکزو فروش کالا و محصول مشمول استاندارد اجباری که بدون اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و همچنین جعل علامت استاندارد بر روی فرآورده ها به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی از محصولاتی نظیر شن، ماسه، بتن، تیرچه بلوک، کاشی و سرامیک، لوازم یدکی خودرو و مواد غذایی مشمول به عنوان صنایع غالب در این حوزه یاد کرد که در مراجع قضایی و کمیسیونهای مربوطه رسیدگی شده اند.

مطهری گفت: با نظارت مستمر  بر واحدها و توزیع و تولید در سطح استان، موفق به کاهش چشمگیر تولیدات تقلبی، پیشگیری از تخلفات کیفی، اطمینان بخشی به مردم و مصرف کنندگان می شویم و بیش از پیش بتوانیم به ارتقا سطح کیفی محصولات استان دست یابیم و برند استان یزد را در کشور و جهان ارتقا بخشیم.

دیگر خبرها

  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست
  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان