Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهناز حمزه‌لوئی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از اجرای طرح ۳۰۷۰ در استان خبر داد و اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی به منظور کاهش مراجعات مردم به شعب و کارگزاری‌ها در سطح کشور اقدام به گسترش خدمات غیرحضوری کرده که در این راستا طرح ۳۰۷۰ اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه با تمهیدات اندیشیده شده ۳۰ خدمت عمده و پرکاربرد تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری و کاملاً الکترونیکی ارائه خواهد شد گفت: این مهم علاوه بر کاهش هزینه‌های سازمان برای بیمه‌شدگان نیز منافع زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان تاکید کرد: با اجرای این طرح مردم بدون مراجعه به سازمان تامین اجتماعی می‌توانند در کمترین زمان و بدون هزینه این خدمات را دریافت کنند که باعث خواهد شد ۷۰ میلیون مراجعه در سال به سازمان تامین اجتماعی کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه ۲۱ خدمت از طرح خدمات غیرحضوری سازمان رونمائی شده است بیان کرد: به این منظور در شعب استان باجه‌های خدمت تشکیل شده که مردم را راهنمایی می‌کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان تامین اجتماعی خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه شخصی خود در ادامه تشریح ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، اعلام کرد: «اعتبارات رفاه و تأمین اجتماعی از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان (همت) در سال ۱۳۹۹ به ۶۳۰ همت در سال ۱۴۰۳ افزایش یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: در این مدت، متوسط پرداختی ماهانه به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از ۶۱۷ هزار تومان به یکهزار و ۶۹۰ هزار تومان افزایش یافته است.

هزار و ۷۲۸ میلیارد تومان برای کمک به تغذیه کودکان دچار سو تغذیه

در ادامه رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه شخصی خود نوشت: تعداد مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از ۳.۲ میلیون خانوار به ۳.۹ میلیون خانوار افزایش یافته است.

عضو کابینه دولت سیزدهم افزود: همچنین، در دولت سیزدهم برای کمک به تغذیه کودکان دچار سو تغذیه، مبلغ ۸۴۰ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۲ و مبلغ ۱,۷۲۸ میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

کد خبر 6097076

دیگر خبرها

  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • حمایت مردم همدان از اجرای طرح نور
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت