Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سید آرش حسینی میلانی، رئیس کمیته محیط‌زیست شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز به همراه مصطفی کاظمی، مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران و علی‌محمد مختاری، رئیس سازمان بوستان‌ها و فضا‌های سبز شهر تهران از ایستگاه تحقیقاتی فضای سبز و بوستان ولایت بازدید کردند.

در این بازدید، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از مدیرکل دفتر شهردار تهران خواست شهرداری پیگیری‌های لازم را در روند دریافت مجوز پژوهشی و تحقیقاتی را برای ایستگاه تحقیقاتی فضای سبز شهر تهران را تسریع نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی میلانی همچنین در جریان آخرین وضعیت ایستگاه تحقیقاتی فضای سبز قرار گرفت و وضعیت کاشت گونه‌های گیاهی بومی و مقاوم در برابر کم‌آبی و خشکسالی را مورد بررسی قرار داد.

رئیس کمیته محیط‌زیست در این بازدید، توصیه‌های لازم برای مقابله با آفات و وضعیت آبرسانی گونه‌های گیاهی که در این ایستگاه تحقیقاتی مورد کاشت قرار می‌گیرند را مطرح کرد.

حسینی میلانی با تاکید بر کاربردی بودن تحقیقات انجام شده در این ایستگاه، در جریان آخرین وضعیت همکاری‌های مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی با ایستگاه تحقیقاتی فضای سبز قرار گرفت.

در ادامه، حسینی میلانی، کاظمی و مختاری به بوستان ولایت رفتند و در جریان اقدامات شهرداری تهران برای ساماندهی بوستان ولایت از جمله آبرسانی، وضعیت درختان، وضعیت ایمنی و معارضات موجود در این پارک را بررسی کردند.

در این بازدید، حسینی میلانی در جریان آخرین طرح‌های مطالعاتی درباره تکمیل باغ اکولوژیک در بوستان ولایت قرار گرفت و بر تسریع در انجام و اجرای این طرح تاکید کرد.

وی بر حفاظت از باند سابق بوستان ولایت برای انجام خدمات اضطراری و همچنین ایمنی این بوستان تاکید کرد.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شورای شهر تهران ایستگاه تحقیقاتی فضای سبز بوستان ولایت حسینی میلانی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

در راستای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان، سرپرست بازرسی امور بانک و بیمه سازمان بازرسی کل بصورت سرزده از شعب منتخب بانک­های تجارت، کشاورزی، سپه و دی در سطح شهر تهران بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد:

همزمان با ابلاغ سیاست­‌های اعتباری سال ۱۴۰۳ بانک‌­ها و حسب دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر بازدید سرزده از دستگاه­‌های خدمت‌رسان، جعفر حسینی سرپرست بازرسی امور بانک و بیمه به همراه سربازرس و بازرس این حوزه به صورت سرزده از شعب منتخب بانک‌­های تجارت، کشاورزی، سپه و دی در سطح شهر تهران بازدید کردند.

در این بازدید، هیات بازرسی ضمن بررسی برخی از پرونده‌های تسهیلات پرداختی در شعب، تذکرات لازم در رابطه با رعایت قوانین و مقررات بانکی، تکریم ارباب رجوع، پرداخت تسهیلات خرد خصوصاً تسهیلات تکلیفی ازدواج و فرزندآوری و عدم سخت­گیری در اخذ تضامین مازاد بر مقررات، عدم دریافت تصویر مدارک هویتی وفق بخشنامه بانک مرکزی داده شد.

در جریان این بازرسی، موضوع صف متقاضیان در انتظار دریافت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیز مطالبه و بازرسی قرار گرفت.

همچنین رعایت نرخ سود سپرده و تسهیلات پرداختی و تاثیر آن بر ناترازی بانک‌­ها و تورم در جامعه، رعایت مقررات بانک مرکزی در ارائه ضمانت‌نامه‌های بانکی و اعتبارات اسنادی داخلی، پرداخت تسهیلات به شرکت‌های تولیدی و تعاونی و نرخ کارمزد خدمات مورد تاکید بازرس کل قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق