Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال استقلال از مهدی رحمتی به دلیل موافقت با جدایی‌اش تشکر کرد. - اخبار ورزشی -

علی اصغر قربانعلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اضافه شدنش به کادر فنی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به استقلال برگشتم و امیدوارم در کنار کادر فنی، بازیکنان و هواداران بزرگ استقلال با اتحاد و همدلی بتوانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم و باعث خوشحالی هواداران شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم آمده‌ام گوشه‌ای از کار را بگیرم و بتوانم به استقلال کمک کنم.

وی در رابطه با جدایی‌اش از شهر خودرو تصریح کرد: به دلیل مشکلات خانوادگی و همچنین تدریس در دانشگاه‌ها باید به تهران برمی‌گشتم. از کادر فنی شهر خودرو و در رأس آن مهدی رحمتی و مسئولان این باشگاه تشکر می‌کنم که با درخواست من برای جدایی موافقت کردند. روزهای خوبی در این تیم داشتم، تیمی که با کیفیت است و شاید به خاطر جوانی در مقطعی نتایج خوبی نمی‌گرفت.

مربی جدید تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: قبلا در استقلال اتفاقات خوبی رقم زده بودیم و امیدوارم امسال این اتفاقات همراه با قهرمانی باشد.

یک مربی به کادر فنی استقلال اضافه شد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیکرز به دنبال تغییر سرمربی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، پس از ناکامی تیم پرافتخار لس‌آنجلس لیکرز در فصل جاری لیگ NBA، مسئولان این باشگاه تصمیم گرفته‌اند به همکاری با سرمربی فعلی خود پایان داده و نیمکت سرمربیگری این تیم را دستخوش تغییر کنند.

باشگاه لیکرز که در فصل جاری نتوانست با سرمربیگری داروین هم نتایج خوبی را کسب کند، پس از بررسی گزینه‌های مختلف جیسون کید را به عنوان اصلی‌ترین گزینه مد نظرش برای جانشینی معرفی کرد.

کید هم‌اکنون به عنوان مربی تیم دالاس‌ ماوریکس در حال فعالیت است و باید دید آیا سران باشگاه لیکرز می‌توانند مقدمات حضور این مربی سرشناس را در تیمشان فراهم کنند یا خیر.

گفته می‌شود که جیسون کید و لبران جیمز،‌ فوق ستاره تیم لیکرز، ارتباط خوبی با هم دارند و شاید همین موضوع یکی از دلایلی باشد که کید پیشنهاد لیکرز را قبول کند.

دیگر خبرها

  • بلانکو: خوشحالم به تیمم کمک کردم
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد