Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیدمهدی میرباقری» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۲۶ طرح مربوط به احیاء و مرمت قنوات است که برای اجرای آنها بیش از سه میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: اجرای ۲۰ طرح آبیاری بارانی در ۱۵۸ هکتار با یک‌ میلیارد و ۶۶۷ میلیون تومان اعتبار از دیگر پروژه های آماده افتتاح حوزه کشاورزی شهرستان ملایر در دهه فجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، همچنین بهره برداری از هشت طرح آبیاری قطره‌ای با یک میلیارد و ۴۳۳ میلیون تومان اعتبار و ۱۶ طرح آبیاری کم‌فشار با اعتبار چهار میلیارد و ۸۹۳ میلیون تومان نیز همزمان با ایام بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان ملایر آغاز می شود.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان ملایر افزود: در مجموع ۴۴ طرح آبیاری نوین با پوشش ۹۴۰ هکتار زمین کشاورزی در این شهرستان اجرا و آماده بهره برداری است.

میرباقری، اجرای ۱۰ طرح جاده بین مزارع با بیش از ۴۵۳ میلیون تومان اعتبار و ۲ طرح زه‌کشی اراضی باغی و زراعی در سطح یک هزار و ۲۰۰ هکتار و ۹۰ میلیون تومان اعتبار را از دیگر طرح‌های آماده افتتاح جهادکشاورزی شهرستان ملایر عنوان کرد.

وی گفت: پنج طرح گلخانه‌ای با بیش از پنج میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان اعتبار نیز دهه فجر امسال در ملایر به بهره‌برداری می‌رسد که حدود هشت هکتار به سطح کشت گلخانه‌ای شهرستان اضافه می‌شود.

مدیر اداره جهاد کشاورزی ملایر همچنین به آغاز بهره‌برداری از هفت طرح فَراز با ۷۱۴ میلیون تومان اعتبار در باغ های انگور شهرستان کرد و گفت: فعالیت شرکت شایان سام(بهاران گوشت) با ۱۳ میلیارد تومان اعتبار در ناحیه صنعتی سامن نیز دراین ایام آغاز می شود.

به گفته وی، ۲ واحد پرورش دام و طیور با ظرفیت تولید ۴۰ هزار قطعه و چهار میلیارد تومان اعتبار و  سه طرح دامپروری ۶۸۰ راسی با  یک میلیارد و ۸۹۸ میلیون تومان اعتبار و یک واحد شیلات ۲۰۰ هزار قطعه ای از دیگر طرح های آماده بهره برداری شهرستان ملایر در دهه فجر است.

شهرستان ملایر در مجموع دارای حدود 60 هزار هکتار زمین کشاورزی(آبی و دیم) است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی همدان ملایر کشاورزی توسعه روستایی اعتبارات دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی همدان ملایر وزارت جهاد کشاورزی همدان ملایر کشاورزی توسعه روستایی اعتبارات دهه فجر اخبار کنکور میلیون تومان اعتبار تومان اعتبار شهرستان ملایر بهره برداری دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب