Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: یکهزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در صنعت برق استان طی چهار سال گذشته انجام شده است که نسبت به سال‌های گذشته آن قابل مقایسه نیست.

به گزارش برنا؛ مجید فرهزاد گفت: در طول چهار سال اخیر ظرفیت پست‌های انتقال از ۴۵۰ به یک هزار و ۴۵۰ مگاولت‌آمپر و ظرفیت پست‌های فوق توزیع از ۵۰۰ به یک هزار و ۲۳۰ مگاولت امپر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با این اقدامات، بستر مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار در استان فراهم شده است و اجرای طرح‌های فوق‌سنگین و سنگین همانند پتروشیمی و فولاد در استان با محدودیتی مواجه نیست.

فرهزاد همچنین به بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق در استان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته درصد ولتاژ استاندارد در استان ۹۴ درصد بود اما این عدد در سالجاری به ۹۸ درصد رسیده است و بدین ترتیب تمام مشترکان استان ولتاژ استاندارد دریافت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۲۰۰ میلیارد تومان صرف بهینه‌سازی شبکه‌های روستایی و شهری شده است، افزود: از ۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف ۲ هزار کیلومتر از سیم هوایی به کابل خودنگهدار تبدیل شده و ۴۰۰ دستگاه ترانسفورماتور هوایی به شبکه توزیع اضافه شده است.

فرهزاد، مصرف سالانه برق در استان را ۲ هزار مگاوات ساعت اعلام کرد و گفت: از این میزان ۹۰۰ مگاوات ساعت در روستاها مصرف می‌شود که بخش زیادی از آن اختصاص به بخش کشاورزی دارد.

وی با اشاره به ایجاد ۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و پنج هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، خاطرنشان کرد: ۳۰ درصد شبکه‌ها شهری و ۷۰ درصد غیرشهری است.

۳۸۵ هزار مشترک برق در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که ۴۵ درصد آن معادل ۱۷۰ هزار مشترک روستایی است.

در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹.۵ درصد خانوارهای روستایی چهارمحال و بختیاری از خدمات برق‌رسانی برخوردار هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان

حجت الاسلام اسماعیل تدینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری طرح قرار دوازدهم در بقاع متبرکه گیلان و در آستان امامزادگان امیر حیدر و امیر احمد امیربنده رودسر اظهار کرد: با اجرای این طرح یک هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۷۳ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی از درآمد موقوفات، نذورات بقعه متبرکه و کمک خیرین تهیه شده است، افزود: در جریان این مراسم ۳۱۳ بسته معیتشی به ارزش ۱۵۷ میلیون از طریق مراکز افق بقاع متبرکه و مؤسسات حمایتی در جامعه هدف توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان ادامه داد: در جریان برگزاری این طرح کمک هزینه ترک اعتیاد به ارزش ۱۱ میلیون تومان برای ۱۱ نفر و کمک هزینه درمان و خرید دارو به ارزش ۲۴ میلیون تومان برای ۱۹ نفر از دیگر بخش‌های طرح قرار دوازدهم اردیبهشت ماه امسال بوده است.

وی اضافه کرد: در طرح قرار دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ تجهیزات آزمایشگاهی و بیمارستانی از جمله یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ۱۰ میلیون تومان تهیه و در اختیار مراکز درمانی گیلان قرار گرفت.

تدینی گفت: کمک به تعمیرات خانه نیازمندان به مبلغ ۱۵ میلیون تومان، کمک هزینه تأمین وسایل منزل برای نیازمندان به مبلغ ۸۷ میلیون تومان از دیگر بخش‌های طرح قرار دوازدهم اردیبهشت بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک میلیارد تومان برای اجرای طرح قرار دوازدهم از محل درآمد موقوفات، نذورات بقاع متبرکه و کمک‌های خیرین هزینه شده است.

کد خبر 6095116

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • ورود پتروشیمی ها به بالادست نفت بازی برد_برد است
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی