Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@23:11:54 GMT

عرب: جایزه «روبالشتی» همه چیز را خراب کرد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۵۵۵۸

عرب: جایزه «روبالشتی» همه چیز را خراب کرد

قهرمان دوی صحرانوردی بانوان گفت: جایزه روبالشتی که پس از قهرمانی دادند، همه چیز را خراب کرد.

به گزارش مشرق، پریسا عرب در مورد قهرمانی اش در رقابت‌های دوومیدانی صحرانوردی قهرمانی کشور اظهار داشت: من در این مسابقه با نرم دوی قهرمان شدم و اصلا رقیب جدی نداشتم که بخواهم فشار بیاورم. البته هر ساله همینطور است و من هم انگیزه چندانی برای حضور ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد جایزه‌ای که میزبان اهدا کرد و حواشی به وجود آورد، گفت: به نفرات اول مردان و زنان جایزه یک روبالشتی از صنایع دستی خود استان سیستان و بلوچستان بود. فکر نمی‌کنم این جایزه در شان قهرمان ایران باشد. 

بیشتر بخوانید:

ورزش ایران در ادوار المپیک؛ ۶۹ مدال در طول ۶۸ سال گذشته

قهرمان دوی صحرانوردی بانوان گفت: هفته‌ای 140 کیلومتر می‌دوم، اما وقتی در مسابقه جایزه روبالشتی می‌دهند همه چیز را خراب می‌کنند و انگیزه را از بین می‌برند.

عرب در مورد اینکه فدراسیون جایزه نقدی در نظر گرفته است،عنوان کرد: گفته‌اند پرداحت می‌شود، فعلا چیزی به دست‌مان نرسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با فدراسیون برای مسابقات برون مرزی صحبت کرده اید، یا خیر، گفت: من چندین سال است که رکورد دار ایران هستم، اما هیچ رقابتی اعزام نمی‌شوم. با صیامی، رئیس فدراسیون صحبت نکرده‌ام و اسپانسری هم وجود ندارد که حمایت کند. مسابقاتی که می‌روم با هزینه شخصی خودم است و رکورهای خوبی هم می‌زنم. با این شرایط انگیزه‌ای نمی‌ماند که بخواهم هرسال رکورد شکنی کنم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی جایزه بانوان سیستان و بلوچستان دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، نشان قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

 

 

دیگر خبرها

  • فردا رکورد لورکوزن را خراب می‌کنیم
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک