Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:20:14 GMT

ارسال تکراری و تسلیم حامد لک اینبار مقابل پاکدل

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۵۶۱۴

ارسال تکراری و تسلیم حامد لک اینبار مقابل پاکدل

دروازه‌بان پرسپولیس دومین گل را هم مقابل آلومینیوم اراک دریافت کرد تا تیمش در موقعیت شکست برابر حریف قرار داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که با غیبت دو مدافع میانی تاثیرگذار پرسپولیس پیش بینی می‌شد این تیم مقابل آلومینیوم اراک کار سختی پیش رو داشته باشد، حامد لک نیز نتوانسته در نقش ناجی برای سرخپوشان ظاهر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابتدا این شاهین توکلی بود که روی ارسال ضربه ایستگاهی و ضربه سر در شرایطی که لک قصد خروج از خط دروازه را نداشت، گل اول و تساوی تیمش را به ثمر رساند. در ادامه هم این حامد پاکدل بود که روی جاگیری بد حامد لک توانست با ضربه سر چیپ خود، توپ را پشت گلر پرسپولیس و در تیر دوم به گل برتری تیمش تبدیل کند تا در روزی که سرخپوشان امیدوار بودند در غیاب مدافعان تاثیرگذار و سرزن خود، گلر این تیم در نقش ناجی تیم ظاهر شود، روز ناکامی را تا به اینجا پشت سر بگذارد.

پرسپولیس تهران حامد لک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران حامد لک حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از اینکه محمدرشید مظاهری و علیرضا رضایی را به‌عنوان گلر در ترکیب خود داشت، در سه دیدار اخیرش با لوآن پولی وارد بازی‌ها شده که این گلر هم توانسته شرایط تیمش را تغییر بدهد و غیر از دریافت گل برابر ملوان انزلی که در مهار توپ بدشانس بود، در دو دیدار پیاپی مقابل سپاهان و تراکتور گلی دریافت نکرده است.

شاید نساجی از ابتدای فصل این گلر برزیلی را درون چارچوب می‌دید، حال و روز بهتری از الان داشت و بالاتر از رتبه پانزدهم قرار می‌گرفت؛ دروازه‌بانی که در اوایل امسال به نساجی اضافه شد و در دو دیدار متوالی مقابل ملوان و سپاهان عملکرد موفقی ارائه داد و این هفته هم در جدال با تراکتور برای دومین بازی پیاپی با نمایش درخشان دروازه خود را نگه داشت.

لوآن پولی در دیدار مقابل تراکتور هشت مهار موفق ثبت کرد و با سیوهای نجات‌بخش موجب شد تا تک گل تیمش حفظ شود و نقش غیرقابل‌انکار در سه امتیاز داشته باشد و یکی از بهترین‌های تیمش در راه گرفتن سه امتیاز شود.

نساجی مازندران با حضور گلر برزیلی امیدوارتر از همیشه کارش را پیش می‌برد و امیدوار است فاصله یک امتیازی که تا فرار از منطقه خطر دارد را جبران کند و در 6 دیدار باقی مانده‌اش شرایطی رقم بزند که در لیگ برتر بماند.

دیگر خبرها

  • اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود