Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-امروز زردپوشان نودی به دومین برد خود در لیگ دسته یک فوتبال دست یافته و موفق به برد پارس جنوبی جم و کسب سه امتیاز بازی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، هفته یازدهم از لیگ دسته یک فوتبال کشور از ساعت 14 امروز میان دو تیم 90 و پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور وسط این دیدار ابوالفضل دوستی بود و علیرضا طاهرخانی و حسین سلیمانی، وی را در قضاوت همراهی کردند و جواد نصرالهی نیز به عنوان داور چهارم و فرزاد معبودی به عنوان ناظر بازی انتخاب شده بودند.

شاگردان عباس عزیزی در بازی گذشته در مقابل قشقایی شیراز با گلزنی سجاد طجرلو و تورج آقایاری به نخستین پیروزی خود در لیگ دسته یک دست یافته و با یک روحیه مضاعف به مصاف حریف خود رفتند.

پیش از این دیدار، تیم 90 ارومیه صاحب یک برد، یک تساوی و هشت باخت شده و در قعر جدول قرار گرفته و تیم پارس جنوبی نیز از 10 بازی گذشته خود صاحب پنج برد، دو مساوی و سه باخت شده و در رده چهارم جدول قرار گرفته بود.

در این بازی تیم 90 ارومیه با لباس‌های یک دست زردرنگ و با ترکیب پرهام تریوه، مهدی محمدی، محمد زینالی، اکبر صفرزاده، علی بشیری، آرمان سوداگر، محمدرضا فلاحیان، محمد رستمی‌زاد، عماد علیپور، تورج آقایاری و آرمین مصطفوی به میدان رفتند.

از آن سو نیز نیز پارس جنوبی با لباس‌های یک دست آبی رنگ و با ترکیب نیما علی پور، امید نظامی پور، علی ملایی، مصطفی اکرامی، میلاد صارمی، محمد شاه محمدی، نیما مختاری، محمدجواد آزاده، مهرداد هداتییان، میلاد قربان زاده و بهروز هوشمند وارد زمین شدند.

در دقایق آغازین نیمه اول دیدار، زردپوشان نودی یک بازی هجومی را آغاز کردند و در همان دقایق، محمد زینالی کاپیتان تیم فوتبال 90 ارومیه شانس باز کردن دروازه حریف را داشت اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

طلسم ناکامی‌های تیم فوتبال 90 ارومیه شکسته شد؛ اولین برد شیرین زردپوشان در هفته دهمتیم فوتبال 90 ارومیه در یک بازی خانگی مغلوب بادران تهران شد"عزیزی" هدایت تیم فوتبال 90 ارومیه را بر عهده گرفت

در ادامه بازی نیز هر دو تیم به دروازه های هم حمله کردند اما توپی وارد دروازه نشد و این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم، این بار تیم پارس جنوبی جم هجومی آغاز کرد و موقعیت گلزنی داشت اما نتوانست از آن بهره ببرد.

در ادامه تلاش‌های هر دو تیم برای گلزنی، زردپوشان نودی به گل رسیدند و در دقیقه 62 بازی تورج آقایاری دروازه حریف را گشود و یک بر صفر پیش افتاد.

در دقیقه 74 بازی، نخستین تعویض تیم 90 انجام شد و سجاد طجرلو به جای آرمین مصطفوی وارد بازی شد.

در دقایق پایانی این نیمه نیز عباس عزیزی دومین تعویض زردپوشان را انجام داد و صابر حسن پور به جای اکبر صفرزاده به میدان رفت.

این بازی با همان تک گل 90 ارومیه پایان یافت و سه امتیاز شیرین این دیدار باز هم نصیب زردپوشان شد.

انتهای پیام/7548/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال 90 ارومیه لیگ دسته یک پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است

نعیم حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه تیم استقلال ملاثانی میزبان سپاهان در جام حذفی است و این نگرانی وجود دارد تا این تیم نتواند همانند بازی با فجرسپاسی شیراز ورزشگاهی برای میزبانی داشته باشد، اظهار کرد: ما یک تیم مردمی از یک منطقه محرومی هستیم. با تلاش مردم این منطقه و کلاً در قالب استان خوزستان با استعداد خودمان به لیگ دسته اول رسیده‌ایم. در شهر ملاثانی ورزشگاه داریم، از لیگ دسته سوم شروع کردیم و بعد از ۸ سال به دسته اول رسیدیم. در تمام این سال‌ها ورزشگاه ما تکمیل نشده است. تیم خصوصی هستیم ولی توانایی ساخت ورزشگاه را نداریم و باشگاه‌های خصوصی در لیگ برتر داریم که از ورزشگاه دولتی استفاده می‌کنند.

توانایی آن را نداشتیم تا مشکل نور را حل کنیم

مدیرعامل استقلال ملاثانی ادامه داد: به ما اعلام شد تا زمانی که ورزشگاه ملاثانی درست می‌شود بازی‌های خود را در ورزشگاه تختی اهواز برگزار کنید. این ورزشگاه زمین چمن خوبی نداشت که آن را درست کردیم ولی مشکل نور داشت و توانایی آن را نداشتیم تا مشکل نور را حل کنیم. خدا شاهد است در پول آب معدنی بازیکنان و کادرفنی مانده‌ایم. با نداری تیم‌داری می‌کنیم. قسمتی از فوتبال کشور را نشان می‌دهیم که پول همه چیز نیست. بچه‌ها با غیرت و با شرف در خدمت تیم هستند. مقابل بهترین تیم‌های کشور ایستادند و نتیجه گرفتند. تمام هزینه تیم ما در یک فصل ۲۰ میلیارد تومان است که شامل تمامی مخارج ما از پول اعضای تیم گرفته تا سفر‌ها و رفت و آمدهای‌مان است. این پول هزینه یک بازیکن فولاد خوزستان نمی‌شود.

گفته بودیم بازی حساسی با فجرسپاسی داریم

وی افزود: اداره کل ورزش و جونان استان خوزستان گفت مشکل نور ورزشگاه تختی را حل می‌کند ولی درست نکردند. ورزشگاه غدیر اهواز مانده بود که آن را به استقلال خوزستان دادند تا ضمن حفظ و نگهداری ورزشگاه، بازی‌های خود را در لیگ برتر برگزار کنند. در دیدار‌هایی به ما ورزشگاه داده بودند و به مسئولان آن تیم گفته بودیم بازی حساسی با فجرسپاسی داریم که در سقوط و صعود تیم‌ها تأثیر دارد. وضعیت خود ما هم خوب نیست و باید برای ماندن در لیگ دسته اول بجنگیم. باید بازی جوانمردانه کنیم. بنی تمیم مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت ما ورزشگاه غدیر را برای شما می‌گیریم و نامه خود را برای این ورزشگاه بزنید. هیئت فوتبال استان هم بر این موضوع تأکید کرد ولی یک روز قبل از بازی گفتند ورزشگاه را نمی‌دهیم.

گناه ما چیست که آماده بازی هستیم

حمیدی خاطرنشان کرد: از استانداری تا اداره کل ورزش و هیئت فوتبال ورود کردند ولی در روز بازی در‌های ورزشگاه باز نشد و تمامی ارگان‌ها و نهادها نظاره‌گر بودند، اما کاری نکردند تا درهای ورزشگاه باز شود و بازی لغو نشود. حالا گناه ما چیست که آماده بازی هستیم ولی برای‌مان کاری نمی‌کنند. چه کاری از دستمان بر می‌آید؟ در عرض یک روز می‌توانیم ورزشگاه بسازیم. ضمن اینکه مسئولان گفتند ورزشگاه غدیر را برای‌تان گرفته‌ایم. البته نفت مسجدسلیمان همکاری کرد و ورزشگاه داد، اما سازمان لیگ اجازه نداد، چون نفت و فجرسپاسی برای صعود به لیگ برتر با هم رقیب بودند. 

 باید تا پایان بمانیم

وی تصریح کرد: رئیس هیئت فوتبال استان چه می‌کند وقتی ما در استانی غنی هستیم و مشکل میزبانی تیم‌های استان حل نشده است. نباید تیمی مانع بازی تیم هم استانی خود شود. اگر اول فصل بود انصراف می‌دادیم ولی ۶ بازی تا پایان فصل مانده و باید تا پایان بمانیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)