Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها –دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد خوزستان با برتری یک بر صفر تیم مهمان به پایان رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد خوزستان در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15 امروز در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم مهمان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماشین‌سازی که در این دیدار به دنبال کسب نخستین برد خود در لیگ بیستم بود، در دقیقه 5 بازی گل اول بازی را دریافت کرد. در این دقیقه آیاندا پاتوسی ارسال لوسینا پریرا را با ضربه سر وارد دروازه تیم میزبان کرد.

پس از این گل بازیکنان ماشین‌سازی تلاش زیادی برای جبران گل خورده داشتند اما موقعیت‌های این تیم خطر چندانی روی دروازه فولاد و محسن فروزان ایجاد نکرد تا دیدار دو تیم با برتری یک بر صفر شاگردان نکونام پیگیری شود.

علی‌رغم برتری نسبی ماشین‌سازی در برخی از دقایق بازی، این فولاد بود که عملکرد بهتری داشت و علاوه بر محافظت از گل زده، موقعیت‌هایی نیز روی دروازه تیم میزبان خلق کرد. این نیمه در نهایت با برتری یک بر صفر تیم مهمان به پایان رسید.

شکست یک‌نیمه‌ای ماشین‌سازی مقابل فولاد خوزستان‌ترکیب ماشین‌سازی و فولاد خوزستان اعلام شد‌نکونام: شرایط‌مان در نیم‌فصل اول سخت بود/ ماشین‌سازی تیم با کیفیتی است

در نیمه دوم فولاد به دنبال حفظ نتیجه و ماشین‌سازی به دنبال گلزنی برای کسب حداقل امتیاز در این بازی خانگی بود. بر همین اساس بازیکنان تیم میزبان تلاش بیشتری برای گلزنی داشتند اما شاگردان اخباری در ایجاد و استفاده از موقعیت‌ها موفق نبودند تا بازی دو تیم با برتری فولاد دنبال شود.

علی‌رغم عملکرد بهتر شاگردان اخباری در نیمه دوم، حملات دو تیم در ادامه بازی هم بی‌ثمر بود و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا ماشین‌سازی با شکست در این بازی همچنان گزینه اول سقوط به لیگ دسته یک باشد. دیدار دو تیم ماشین‌سازی و فولاد در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان نکونام به پایان رسید.

انتهای پیام/116

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماشین سازی و فولاد برتری یک بر صفر فولاد خوزستان پایان رسید دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد

استقلال در مصاف پربرخورد با ذوب آهن دو تلفات برای بازی هفته آتی داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ ابتدا روزبه چشمی با دریافت کارت زرد در دیدار استقلال مقابل ذوب آهن، بازی مقابل فولاد خوزستان را از دست داد.

سپس صالح حردانی مدافع راست آبی‌ها هم با خطا در میانه میدان و گرفتن فرصت ضدحمله از حریف، کارت زرد دریافت کرد و چهار اخطاره شد.

دیگر خبرها

  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره