Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز دوشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت و از مسئولان استان درخواست کرد که در این ایام به طرز شایسته ای نسبت به تشریح عملکرد نظام اقدام کنند.

وی با عنوان این مطلب که همه باید با دقت و انصاف در خصوص خدمات نظام اظهار نظر کنیم، بیان کرد: کسانی که بدون بررسی و اشراف به موضوع انتقاد می‌کنند، با آدرس می‌توانند میزان اشتغالزایی و اجرای پروژه‌ها را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدمات و عملکرد نظام و دولت تدبیر و امید باید منصفانه مورد نقد و قضاوت قرار گیرد، چراکه با وجود همه مشکلات اقدامات بسیار خوبی در استان انجام گرفته است.

استاندار ایلام دهه فجر را فرصت مناسبی برای تشریح عملکرد نظام توسط مسئولان عنوان کرد وتاصریح کرد: برخی که نسبت به گزارش‌های عملکردی مسئولان انتقاد دارند، باید با روش و برهان منطقی نسبت به این موضوع نقطه نظرات خود را بیان کنند نه اینکه بدون استناد به آمار و اطلاعات همه چیز را منفی نشان بدهند.

همه مسئولان موظف به پاسخگویی هستند

وی در ادامه گفت: کاهش آمار بیکاری و جذب سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف به معنی رفع همه مشکلات استان نیست اما قضاوت منصفانه در خصوص عملکردها باعث خوش بینی به نظام و ایجاد امیدواری در بین مردم می‌شود.

وی افزود: این گزارش‌ها مستند به آمار رسمی کشور است و نمی‌شود به خاطر سلیقه و ذائقه چند نفر همه خدمات نظام را زیر سئوال ببریم.

سلیمانی دشتکی همه مسئولان را موظف به پاسخگویی دانست و اضافه کرد: در اگر شائبه یا ابهامی در ارتباط با عملکرد مسئول و یا دستگاهی وجود دارد مسئولان مربوطه می‌بایست با سعه صدر و با برهان و دلیل روشن پاسخگو باشند.

وی با اشاره به گزارش عملکردی که این روزها در استان ارائه می‌شود، گفت: این گزارش‌ها به صورت کمی و کیفی و با عدد و ارقام و مستند به رفرنس‌های مربوطه است و اگر سوالی یا ابهامی در این ارتباط است فرد منتقد لازم است این موضوع را از مسیر درست و روال منطقی خود پیگیری کند.

استاندار ایلام همچنین از عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تقدیر کرد و گفت: عملکرد این ستاد در راستای پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی بسیار خوب بوده است.

کد خبر 5130724

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی بیکاری ویروس کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه آمار کرونا دهه فجر گرگان بوشهر کرمانشاه شیوع کرونا شیراز قوه قضاییه شهرستان کرج شهرکرد دادگستری استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان

به گزارش "ورزش سه"، استفانی فراپارت، داوری که در سال 2019 تاریخ‌ساز شد، بدون شک بدترین سال خود را تجربه می کند. این داور زن 40 ساله فرانسوی در لیست داوران منتخب برای قضاوت دو رویداد مهم ورزشی تابستان امسال قرار نگرفته است و در بازی های المپیک پاریس و یورو 2024 آلمان حضور نخواهد داشت.

"بهترین داور زن جهان" در سال‌های 2019، 2020، 2021 و 2022، بر اساس گزارش IFFHS، علیرغم این واقعیت که بالاتر از هر داور زن در سال های اخیر بوده و اولین زنی بود که برای داوری فینال سوپرجام فوتبال اروپا در سال 2019 منصوب شد، از حضور در مهمترین رویدادهای امسال محروم شده است. او در چند ماه پایانی سال 2023 و شروع سال جدید چند اشتباه تاثیرگذار داشته که برایش تاوان سختی داشت.

فراپارت همچنین اولین زنی بود که یک مسابقه را در رقابت‌های لیگ یک فرانسه قضاوت می‌کرد و در دسامبر 2020، اولین زنی بود که در لیگ قهرمانان اروپا داوری کرد. او همچنین اولین داور زن بود که در جام جهانی 2022 در قطر یک مسابقه فوتبال مردان را قضاوت کرد.

دیگر خبرها

  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد