Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ با وجود اینکه باشگاه استقلال طی بیانیه‌ای به صورت رسمی اعلام کرده بود تا وقتی برنامه فوتبال برتر رویه خود را پیرامون نگاه به مشکلات مدیریتی استقلال عوض نکند، هیچ کدام از ارکان تیم و باشگاه مقابل دوربین این برنامه قرار نخواهند گرفت، قبل از بازی با سایپا پرویز مظلومی را دیدیم که به راحتی با برنامه مورد نظر مصاحبه کرد و در خاتمه مسابقه هم محمود فکری حرکتی مشابه انجام داد! این ماجراها باعث پیگیری خبرورزشی شد و اطلاعاتی به دستمان رسید که قطعاً آگاهی از آنها برای شما عزیزان هم جالب توجه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناراحتی از مظلومی

خبرهای رسیده از داخل مجموعه حاکی است برخی از مدیران استقلال بابت مصاحبه پرویز مظلومی دلخور هستند و این مسئله داخل ساختمان باشگاه نیز مطرح شده است. استقلالی‌ها معتقدند سرپرست تیم رابط میان مدیریت و کادر فنی و بازیکنان تلقی می‌شود و وقتی باشگاه یک مسئله را در قالب بیانیه رسمی اعلام می‌کند، اولین فردی که باید آن را رعایت کرده و به اطلاع سایر نفرات نیز برساند، سرپرست است نه اینکه خودش وقتی از اتوبوس پیاده شد، دقیقاً مقابل دوربین همان برنامه‌ای که با باشگاه مشکل دارد، قرار گرفته و مصاحبه کند.

نگاه اغماض‌آمیز

البته محمود فکری هم در خاتمه مسابقه با برنامه فوتبال برتر مصاحبه کرد ولی از قرار معلوم مقامات باشگاه نگاه اغماض‌آمیز نسبت به آن معطوف کرده و به اندازه پرویز مظلومی، از سرمربی خود دلخور نیستند چون روند مصاحبه سرمربیان استقلال و پرسپولیس پس از پایان دیدارهای لیگ برتر چند سال است که انجام می‌شود و وقتی مظلومی با این برنامه صحبت کرد، بدیهی است که فکری هم می‌تواند روی دست او نگاه کند.

مشکل با خود مجری

در همین خصوص یکی از مدیران باشگاه استقلال به شرط افشا نشدن نام خود اطلاعات بیشتری پیرامون ماجرای اخیر در اختیار ما گذاشت و به خبرورزشی گفت: مقامات باشگاه از مصاحبه پرویز مظلومی متعجب هستند چون اصلاً انتظار نداشتند سرپرست تیم چنین کاری انجام بدهد ولی قضیه محمود فکری متفاوت است. مسابقه تمام شده بود و ما هم با آن قسمت از برنامه فوتبال برتر که پخش زنده رقابت‌های لیگ در گفت‌وگو با مربیان در پایان مسابقات را بر عهده دارد مشکلی نداریم ولی اگر بخواهم با صراحت بگویم، در واقع بیشتر مشکل استقلال پیرامون برنامه فوتبال برتر با رفتاری است که خود محمدحسین میثاقی تحت عنوان مجری این برنامه انجام می‌دهد و برخوردی کاملاً دوگانه با مشکلات استقلال و سایر تیم‌ها دارد. مطمئن باشید تا وقتی مشکلات حل نشود، نماینده‌ای از باشگاه استقلال در برنامه‌های دوشنبه شب‌های فوتبال برتر حاضر نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرورزشی

کد خبر: 1088028 برچسب‌ها پرویز مظلومی استقلال تهران برنامه فوتبال برتر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرویز مظلومی استقلال تهران برنامه فوتبال برتر برنامه فوتبال برتر پرویز مظلومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند

به گزارش قدس آنلاین فوتبال ایران با یک اتفاق تاریخی روبرو شد،اتفاقی که هواداران فوتبال سال ها منتظر آن بودند اما هیچ وقت عملی نشد تا اینکه در سال ۱۴۰۳ سرخابی ها به بخش خصوصی واگذار شدند.

واگذاری سرخابی‌ها باعث خواهد شد تا مهم‌ترین و بزرگ‌ترین چالش نمایندگان ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا برطرف شود و سرخابی‌ها بتوانند پس از سال‌ها به صورت همزمان در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین جشنواره فوتبال باشگاهی قاره کهن شرکت کنند.

بلافاصله پس از واگذاری قطعی استقلال و پرسپولیس به هلدینگ خلیج فارس و کنسرسیوم بانکی، این روایت به گوش رسید که سازمان خصوصی سازی به نمایندگی از وزارت ورزش و وزارت اقتصاد از مالکان جدید سرخابی ها خواسته به این دلیل که هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی هستند تا پایان فصل از هرگونه تغییر مدیریت در این دو تیم خودداری کنند.

مالکان جدید پرسپولیس هم رسما اعلام کردند درویش تا پایان فصل مدیرعامل سرخپوشان باقی می‌ماند و چنین اتفاقی برای علی خطیر هم رخ می‌دهد و او هم حداقل تا پایان فصل سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد