Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ مرتضی ضامنی در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت اعطای وام 6میلیون تومانی از سوی وزار رفاه به رانندگان تاکسی سراسر کشور به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: 198هزار نفر ثبت نام کردند که به 122هزار نفر آن‌ها وام تعلق گرفته و 102هزار نفر در صف تکمیل پرونده و دریافت تسهیلات هستند.

او در پاسخ به پرسشی درباره تعداد افرادی که وارد ناوگان تاکسیرانی کشور شده‌اند، اظهار کرد: برای سال جاری توسعه ناوگان تا هزار دستگاه را برنامه‌ریزی کرده بودیم که تاکنون در حدود 700 دستگاه جذب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اغلب افراد تمایل به ورود در ناوگان تاکسی‌های اینترنتی و آژانس دارند.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اشاره پرداخت سهم 2درصدی شهرداری از سوی تاکسی‌های اینترنتی گفت که؛ وزارت صنعت، معدن و تجارت باید بر روند افزایش قیمت این تاکسی‌ها نظارت جدی کند.

ضامنی همچنین درباره آخرین وضعیت روند نوسازی تاکسی‌های کشور گفت: تاکنون 7هزار تاکسی نوسازی شده و بنا داریم تا پایان سال به شرط همراهی خودروساز سه هزار تاکسی دیگر نیز نوسازی کنیم.

او تاکید کرد که؛ روند نوسازی در سال آتی بسته به قیمت خودرو دارد. با شرایط فعلی که مدام قیمت‌ها در حال تغییر است، نوسازی به کندی صورت خواهد گرفت. اگر شرایط اما مهیا باشد، برای سال آتی 30هزار تاکسی از 192هزار تاکسی فرسوده را نوسازی خواهیم کرد.

پربیننده ترین خسارت ۵هزار میلیاردی عیسی شریفی به شهرداری تهران مقایسه قیمت کالاهای اساسی در بهمن۹۸ و۹۹/ افزایش ۷۸درصدی شکر و ۱۳۲درصدی حبوبات طی یکسال عوارض صدور پروانه مناطق برخوردار تهران افزایش پیدا می‌کند واگن ملی مترو تا چه حد ملی است؟ +فیلم با بودجه‌های فعلی توسعه مترو امکان‌پذیر نیست/ آخرین وضعیت شهرداران بازداشت‌‌شده

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت خودرو وزارت رفاه رانندگان تاکسی وام معیشتی نوسازی تاکسی ها اعطای وام معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امیر صفی‌خانی اظهار کرد: در اهواز از سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰، کمتر از ۲۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شد، یکی از دلایل اصلی این مسئله، ارائه نشدن تسهیلات بانکی با سود کم به رانندگان تاکسی بود، با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته طی ۱۸ ماه اخیر بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به رانندگان تاکسی پرداخت شد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۱۳۶ دستگاه تاکسی حاصل همکاری مشترک شهرداری با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی خوزستان و اجرایی شدن تفاهم‌نامه شهرداری اهواز با بانک ملی است، بیست‌وپنجم اردیبهشت ۷۵ دستگاه تاکسی به تاکسی‌داران تحویل خواهد شد و ۶۱ دستگاه دیگر نیز تا پایان مرداد وارد ناوگان تاکسیرانی اهواز می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اهواز تصریح کرد: از مجموع ۱۹۵۵ دستگاه تاکسی اهواز ۱۷۰۰ دستگاه فرسوده است که برای نوسازی مابقی تاکسی‌های فرسوده شهر اهواز، با توجه به مبلغ اعلام شده توسط شرکت ایران خودرو برای خرید خودروی تاکسی سورن پلاس (۴۸۶ میلیون تومان)، نیازمند تأمین حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه هستیم.

صفی‌خانی ادامه داد: صنایع زیادی در اهواز مستقر است و اگر هر صنعت تنها ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کمک کند، به راحتی می‌توانیم در سال جاری تمام ناوگان تاکسیرانی اهواز را نوسازی کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت حمل‌ونقل عمومی و در راستای بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان، ضرورت دارد صنایع در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی همکاری کنند تا نوسازی تاکسی‌ها انجام شود.

دیگر خبرها

  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان