Web Analytics Made Easy - Statcounter

فقط تیبو کورتوا بیشتر از واران بازی کرده است.

رافائل واران یکی از برجسته ترین بازیکنان رئال مادرید زیر نظر زیدان است که تنها تیبو کورتوا بیشتر از او بازی کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، رافائل واران 2205 دقیقه در این فصل بازی کرده است و یکی از بازیکنان کلیدی رئال مادرید تحت نظر زیدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سال 2013 به این سمت، او تقریبا به یکی از زوج های ثابت در دفاع رئال مادرید تبدیل شده است. او 15 بازی به صورت متوالی 90 دقیقه بازی کرده بود تا در دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیک بیلبائو در بین دو نیمه تعویض شد. 

مدافع فرانسوی در این فصل، تنها دو بازی را از دست داده است که مقابل هوئسکا و آلکویانو بود. در سال های اخیر، واران یکی از بازیکنانی بوده که بیشترین بازی را در رئال مادرید انجام داده است. در فصل 2015/16، او از 44 بازی در 43 بازی حضور داشت. فصل 2013/14 که با وجود په په، فصل رقابتی برای واران بود، 1597 دقیقه بازی کرد و شانزدهمین بازیکن تیم از نظر تعداد دقایق بازی شد.

واران در ناحیه زانوی پایش احساس درد دارد (مصدومیتی که در سال 2013 دچارش شد) اما از آن سال، او در برنامه غذایی و تمرینی خودش تغییر ایجاد کرده است. او در این مورد گفت:

من برای 23 سال به صورت متوالی صبحانه یکسان می خوردم اما دیدم اوضاع به خوبی پیش نمی رود و دچار مصدومیت شدم و به همین دلیل این برنامه را تغییر دادم. 

افراد نزدیک به واران معتقدند که او همیشه جزئیات کوچکی را در زندگیش رعایت می کند. یکی از این جزئیات، کنترل خستگی است که در حال حاضر او به ریکاوری بعد از بازی بیشتر اهمیت می دهد. در سال 2020، رافائل واران هفتمین بازیکنی است که بیشترین دقیقه حضور در زمین را داشته است. 

اخبار داغ 

سند اختصاصی طرفداری از قرارداد میلیچ و استقلال تشویق تراکتور در بازی پرسپولیس و آلومینیوم! لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت فرانک لمپارد از چلسی اخراج شد توماس توخل سرمربی چلسی می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رافائل واران رئال مادرید بازی کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن از ساعت 17 در زمین اشتوتگارت به میدان رفته و توماس توخل به دلیل در پیش بودن بازی با رئال، تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کرد. 

در ترکیب بایرن گریرو که برابر رئال کار را از ابتدا شروع نکرد، فیکس بود ولی در دقیقه 16 مصدوم شد و جای خود را به گورتزکا داد. خبری بد برای توماس توخل که احتمالا این مدافع هافبک پرتغالی را برابر رئال در اختیار نخواهد داشت. او روی زمین نشست در حالی که مشخصا درد داشت. 

دیگر خبرها

  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم
  • پیک‌نیک خانواده سیلوا در تمرین استقلال (عکس)
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • اسیر در دیوار زرد: اینجا دارم هدر می‌روم!
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)