Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مهدی زاده مدافع میانی سپاهان گل ارزشمندی را برای تیمش و رسیدن طلایی پوشان به صدر وارد دروازه حامد فلاح زاده در آبان کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه دوم دیدار سپاهان و نفت آبادان یکی از جذاب ترین دیدارهای هفته دوازدهم بود؛ جایی که شاگردان پورموسوی و نویدکیا بازی سریعی را به نمایش گذاشتند و ابتدا این شریعت زاده بود که روی یک کار زیبا حساب کار را به تساوی کشاند و گل دقایق ابتدایی سجاد شهباززاده را پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه محرم نویدکیا دست به تغییراتی در ترکیب تیم خود زد و سروش رفیعی بازیکنی بود که میانه میدان سپاهان را در ده دقیقه پایانی فعال تر کرد، تا با ارسال کرنر خود زمینه را برای گل سه امتیازی و ارزشمند مهدی زاده فراهم کند.


مهدی زاده فصل گذشته نیز در دیدار برگشت برابر نفت آبادان تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رسانده بود؛ جایی که آخرین پیروزی امیرقلعه نویی را روی نیمکت مربیگری سپاهان رقم زد و شب پس از همان بازی بود که حمله قلبی مربی فعلی گل گهر را برای مدتی از فوتبال دور کرد.


بازیکن سابق تراکتور که یکی از خریدهای امیرقلعه نویی برای سپاهان به شمار می رود و در میانه لیگ هجدهم به این تیم اضافه شد، با شروع فصل نیمکت نشین بود ولی رفته رفته توانایی های خود را به محرم نویدکیا و کادر فنی سپاهان تحمیل کرد و در کنار گولسیانی زوج قلب خط دفاعی تیم شد.


این بازیکن 26 ساله در مقابل فولاد خوزستان موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت که توپ را از دهانه دروازه فروزان به اوت زد ولی در این مسابقه با گلزنی در دقیقه 88 سپاهان را به صدر جدول فرستاد و بی شک حالا هم او و هم سایر بازیکنان این تیم در بازی های آینده انرژی و انگیزه بسیار بالاتری برای رویارویی با رقبا دارند.

فولادمبارکه سپاهان محمد رضا مهدی زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان محمد رضا مهدی زاده مهدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال ۵ - ۰ چلسی؛ برد با چاشنی تحقیر و صدرنشینی + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # آرسنال ، چلسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • خلاصه بازی آرسنال ۵ - ۰ چلسی؛ برد با چاشنی تحقیر و صدرنشینی + ویدئو
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی