Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@07:15:22 GMT

جنجال غسال لاکچری

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۷۶۰۵

جنجال غسال لاکچری

احمد توکلی و حسین رجایی، رئیس و معاون سازمان دیده بان شفافیت و عدالت با انتشار یادداشت مشترکی مدعی شدند که غسال آیت‌الله مصباح یزدی که حجت‌الاسلام کاظم صدیقی کرامتی را از قول وی نقل کرده بود، ابربدهکار بانکی است، اما ساعتی پس‌از انتشار این نامه، حجت‌الاسلام علی مصباح یزدی فرزند مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی این ادعا را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 توکلی و رجایی در این یادداشت که با عنوان «هشدار نسبت به نفوذ زرپرستان در میان علمای سرشناس دین» در پایگاه اطلاع‌رسانی دیده بان شفافیت منتشر شد، با اشاره به روایت جنجال برانگیز حجت‌الاسلام صدیقی از قول یک غسّال، اظهارکردند: «غسّال آیت‌الله مصباح، همان غسال مرحوم آیت‌الله حق شناس است. همان ابرسرمایه‌داری که چندی پیش نیز برای حجت‌الاسلام پناهیان حاشیه آفریده بود. گرچه آقای پناهیان از خویش در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه‌ای که علیه‌اش مطرح شده بود دفاع کرد، اما در سخنانش اعتماد و حسن ظن فراوان به شخصی وجود داشت که ابهامات مالی بسیاری درباره وی مطرح است.»  در این یادداشت با اشاره به اینکه دیده بان شفافیت و عدالت پرونده این ابربدهکار را یک پرونده ویژه تلقی کرد و با نام بردن صریح از وی، به علما هشدار داد از وی بپرهیزند که متأسفانه چندان کارگر نیفتاد، آمده است: «بررسی‌ها نشان می‌دهد شبکه بزرگ و تو در تویی از ارتباطات با مسئولان عالیرتبه و روحانیون سرشناس با این فرد وجود دارد.» به گزارش سایت مدارا، حجت الاسلام علی مصباح یزدی فرزند مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی در واکنش به این ادعا گفت: آقای توکلی اشتباه می‌کنند و این اطلاعات غلط است. بنده این موضوع را تأیید نمی‌کنم. فردی که مدنظر ایشان و دیگران است غسال حاج آقا نبودند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آیت الله مصباح حجت الاسلام مصباح یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی مصباح، صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمان به عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: نرخ بیکاری استان کرمان روند کاهشی داشته و اکنون کمترین میزان نرخ بیکاری در ۱۶ سال گذشته داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تعداد ۵۴ کاریابی در استان کرمان فعالیت می‌کنند افزود: امروز مراکز کارآفرینی که می‌توانند در ایده‌پردازی و اشتغال پیشران باشند به ۲۸ مرکز افزایش پیدا کرده‌اند.

مصباح، گفت: در بحث‌های اشتغالزایی در تبصره ۱۸، تعداد ۳ هزار و ۵۵۵ مجوز مشاغل خانگی در استان کرمان ایجاد شده که از این تعداد، یک هزار مجوز منجر به شغل شده است.

کد خبر 6094381

دیگر خبرها

  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود