Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - عملیات اجرایی پروژه ترافیکی 35 متری شهید افتخاری و اتصال آن به بزرگراه امام علی (ع) جنوب با تهاتر انجام شده بین ارتش و شهرداری منطقه یک به مراحل پایانی نزدیک می شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه پس از نشست با فرماندهان ارتش که با حضور امیر حسینی فرماندهی مهندسی و امیر ارجمندی معاونت مهندسی ارتش، امیر عزیزی فرماندهی آماد و پشتیبانی ارتش، سرهنگ صفرزاده رئیس اداره مهندسی و املاک ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ضمن اعلام این خبر افزود: دو طرح توسعه شهری در منطقه یک شامل طرح 35 متری شهید افتخاری و اتصال آن به امام علی(ع) جنوب، همچنین طرح تکمیل اتصال بزرگراه شهید باقری به بزرگراه شهید بابایی با توجه به پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه و تاثیری که بر کاهش بار ترافیکی در شمال تهران دارند، با همکاری ارتش که همواره پشتیبان توسعه خدمات شهری و آبادانی شهر در جهت منافع شهروندان است، به مراحل پایانی خود نزدیک می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اضافه کرد: طی توافق انجام شده با ارتش جمهوری اسلامی ایران، تهاتر اراضی ارتش واقع در پروژه ترافیکی 35 متری شهید افتخاری با محاسبه کارشناسی عوارض صدور پروانه ساخت، در ضلع شمال پادگان اقدسیه انجام خواهد شد تا در پایان سال 1399 شاهد بهره برداری از پروژه 35 متری شهید افتخاری در راستای کاهش ترافیک محدوده شرق منطقه یک و تسهیل در تردد شهروندان باشیم.
موسوی اضافه کرد: طبق توافق انجام شده حدود 10 هزار متر مربع از اراضی ارتش، در اختیار این پروژه بزرگ شهری منطقه یک قرار می گیرد و به سرعت عملیات آماده سازی آن در راستای اتصال 35 متری شهید افتخاری به بزرگراه امام علی (ع) جنوب پیش می رود.
امیر حسینی فرماندهی مهندسی ارتش نیز ضمن اعلام موافقت خود با ادامه مراحل اجرایی طرح های یاد شده که در مسیر املاک ارتش واقع شده گفت: ارتش نیز خود را یک شهروند می داند و تلاش ما بر این است که در عمل به وظایف شهروندی پیشتاز باشیم ضمن اینکه می دانیم مدیریت شهری نیز به رعایت حقوق شهروندی همه آحاد شهر پایبند است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: متری شهید افتخاری منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!

بازدید 7 موشک اف‌جی‌ام-۱۴۸جاولین | FGM-148 Javelin مدرن ترین موشک، موشک هدایت شونده ضدتانک و ضد نفربر قابل حمل و شلیک، راهبردی ترین سلاح انفرادی ضدتانک ارتش آمریکاست که روسیه توانسته شماری از آنها را از ارتش اوکراین به غنیمت بگیرد. آمریکایی‌ها مدعی هستند روسیه در عوض همکاری نظامی ایران، شماری از تسلیحات غربی از جمله این سلاح حساس را به ایران داده و به شدت نگران مهندسی معکوسش توسط ایران هستند. تحلیل تحلیلگر انستیتو امنیت ملی آمریکا درباره تبعات مهندسی معکوس این سلاح در ایران بر آمریکا و اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی