Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی منچسترسیتی در واکنش به اخراج فرانک لمپارد از چلسی، گفت که مربیان در انگلیس برای ادامه دادن به کار در تیم خود، فقط باید پیروز شوند.

پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر وست‌برومویچ، درباره اخراج فرانک لمپارد از هدایت چلسی اظهار داشت: فرقی نمی‌کند مربی پیر باشد یا جوان، شما در اینجا باید ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم درباره پروژه‌ها و ایده‌ها صحبت می‌کنند، اما چنین چیزی وجود ندارد. شما باید ببرید و اگر این اتفاق رخ ندهد، اخراج می‌شوید.

وی با تمجید از سرمربی برکنار شده چلسی تصریح کرد: من به تصمیم باشگاه چلسی احترام می‌گذارم، اما آغوشی باز برای فرانک دارم و امیدوارم همدیگر را ببینیم. پس از قرنطینه می‌توانم به رستوران بروم تا او را دوباره ببینم. لمپارد پس از عملکردی خوب در دربی‌کانتی، به‌عنوان سرمربی چلسی منصوب شد. این افراد شایسته چنین سِمَتی هستند، اما ما به نتایج وابسته هستیم، نه فلسفه، پروژه‌ها و سبکی که بازی می‌کنیم. شما باید نتیجه بگیرید و اگر این اتفاق رخ ندهد، مربی دیگری جای شما را می‌گیرد.

سرمربی منچسترسیتی با تمجید از همتای خود در وست‌برومویچ گفت: وقتی همه باور می‌کنند کار تمام است، سام آلردایس هدایت تیمی را می‌پذیرد و نتیجه می‌گیرد. این موضوع نشان می‌دهد او یک نابغه است. وقتی اتفاقی یک بار، دو بار یا سه بار می‌افتد، دیگر نمی‌توانید بگویید خوش‌شانسی بوده است. چون آلردایس چنین کاری را بارها انجام داده است. زمان زیادی بعد از دیدار با چلتنهام سپری نشده است، اما جلسه تمرینی امروز (دوشنبه) واقعاً خوب بود و ما به سفر به وست‌برومویچ خوش‌بین هستیم.

گواردیولا در این باره که شکست وست‌برومویچ، فاصله شاگردانش با صدر جدول را به یک امتیاز می‌رساند، خاطرنشان کرد: اکنون منچستریونایتد صدرنشین است. زمانی که بازی‌های یکسانی داشته باشیم، می‌توانیم شرایط را ببینیم. با این حال اکنون صدرنشین نیستیم و تفاوت میان شش تیم برتر بسیار کم است. من جدول را نمی‌بینم؛ همانطور که وقتی دوازدهم جدول بودیم و 9 امتیاز با صدر جدول فاصله داشتیم، نمی‌دیدم. اکنون شرایط همین است و تمرکزم بعد از بازی با چلتنهام، روی دیدار با وست‌برومویچ خواهد بود./ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وست برومویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس درباره اینکه برخی از بازیکنان سپاهان مانند امید نورافکن سعی کرده‌اند یک جنگ روانی را شکل بدهند، گفت: نمی‌دانم چه گفته‌اند و نمی‌توانم در مورد استوری‌ای که ایشان گذاشته‌اند، نظر بدهم، اما به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد و از سوتی که داور می‌زند تا پایان که داور سوت می‌زند کارش را به خوبی انجام دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو
  • اوسمار: طلسم ۶ ساله مقابل سپاهان؟ هرکسی را نبرید به بردنش نزدیک‌تر می‌شوید!
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس