Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان بازدید کرد.

عصر امروز (دوشنبه - 6 بهمن) مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در سالن چندمنظوره فدراسیون از دومین اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان بازدید کرد.

علی‌نژاد ضمن صحبت با تیشه‌گران رئیس فدراسیون و آقاکوچکی سرمربی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان  در جریان روند برگزاری اردو و شرایط بسکتبالیست‌های ناشنوا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: خوشحالم که در جمع شما عزیزان هستم، آینده متعلق به شماست و امیدوارم در مسابقات انتخابی المپیک 2021 برزیل نتیجه قابل قبولی به دست آورید.

وی با اشاره به عضویت فدراسیون ناشنوایان در مجمع کمیته ملی المپیک، افزود: خوشبختانه بعد از 10 سال وقفه فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان دوباره به عضویت مجمع کمیته ملی المپیک درآمد و این موضوع را به فال نیک می‌گیریم.

در ادامه تیشه‌گران رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: به کمیته بین‌المللی ورزش‌های ناشنوایان درخواست میزبانی مسابقات انتخابی را داده‌ایم و امیدواریم سال آینده میزبان مسابقات انتخابی المپیک 2021 برزیل باشیم.

وی در پایان گفت: از توجهات علی‌نژاد تشکر می‌کنم و امیدوارم حمایت‌ها از فدراسیون ناشنوایان ادامه داشته باشد تا بتوانیم در مسابقات پیش رو عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

در این بازدید طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، دهخدا، معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و امید سعیدی پیشکسوت ناشنوایان نیز حضور داشتند.

تیم ملی بسکتبال ناشنوایان برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2021 برزیل که قرار است خردادماه 1400 در مالزی برگزار شود، خود را آماده می‌کند./ روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال ناشنوایان ورزش های ناشنوایان مسابقات انتخابی علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با اينكه در هفته هاى اخير موضوع نبرد حسن يزدانى و كامران قاسمپور براى انتخاب ملى پوش وزن ٨٦ كيلوگرم ايران در المپيک ۲۰۲۴ پاریس حسابی داغ شده بود، با اعلام تصمیم نهایی کادرفنی در خصوص نفر اعزامی این وزن شرایط کاملا تغییر کرد.

با توجه بهبود مصدومیت حسن یزدانی و چرخه انتخابی که از قبل اعلام شده بود، این کشتی گیر ۹ مداله ایران در جهان و المپیک باید بعد از حضور‌ در‌ اردوی تیم ملی به تورنمنت مجارستان اعزام می شود. اگر شرایط حسن یزدانی همچون سال های گذشته و قبل از جراحی کتف باشد، او مجوز حضور‌ در المپیک را کسب می کند.

اما کامران قاسمپور که از چرخه انتخابی ۹۷ کیلوگرم جا ماند، حالا تنها امیدش برای المپیکی شدن همین وزن ۸۶ کیلوگرم و اتفاقات پیش روست. او شاید در روزهای آخر با تصمیم کادرفنی وارد چرخه انتخابی این وزن شود.

همین چند درصد احتمال باعث شده تا کامران که در سال های اوج کشتی خود به سر می برد، با انگیزه تمام در اردوی تیم ملی حاضر شود و به این شکل از طناب هم بالا برود؛ آن هم با نمایی از مردان طلایی کشتی ایران‌ در المپیک.

کامران قاسمپور که احتمالا این روزها مثل گذشته با همشهری و رقیب خود یعنی حسن یزدانی ارتباط نزدیکی ندارد، با آمادگی کامل در تمرینات حاضر می شود تا حتی در صورت از دست رفتن المپیک در انتخابی وزن ۹۲ کیلوگرم به میدان برود و در مسابقات جهانی غیرالمپیکی‌ دنبال سومین طلای جهانی خود باشد.

دیگر خبرها

  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت