Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،روابط عمومی صنعت برق آذربایجان شرقی به اطلاع عموم شهروندان گرامی میرساند:

بدین وسیله از عموم هم استانی‌های عزیز در شهر‌ها و روستا‌ها درخواست می‌گردد،با کاهش حداقل ۱۰ درصدی در مصرف برق و گاز، صنعت برق را در تامین برق مطمئن و پایدار یاری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم استانی‌های عزیز میتوانند جهت آگاهی از اطلاعات خاموشی مناطق مسکونی خود با مراجعه به سایت شرکت‌های توزیع برق آذربایجان شرقی و تبریز به آدرس:

www.eaedc.ir
www.toztab.ir

و همچنین با نصب اپلیکیشن برق من از کافه بازار بر روی موبایل‌های هوشمند خود از زمان خاموشی‌های احتمالی مطلع شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خاموشی برق اطلاعیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حبیب آبراهه روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی اظهار کرد: ۴۵ درصد از تصادفات فوتی استان در ۹ محور سرچم-اردبیل، مراغه-هشترود، اهر- تبریز، شبستر-تسوج، تبریز-صوفیان، مرند-خوی، فرعی یکانات، جلفا-مرند، قطعه دوم محور جزیره و آزادراه پیامبر اعظم (ص) اتفاق افتاده است.

وی با بیان این‌که نخستین دلیل تصادفات استان عدم توجه به جلو است، گفت: در این خصوص اعمال قانون برای استفاده از موبایل ۵۵ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 6089361

دیگر خبرها

  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی