Web Analytics Made Easy - Statcounter

معترضان با برپایی راهپیمایی خودرویی و تجمع مقابل سفارت عربستان سعودی در واشنگتن توقف تجاوز و محاصره علیه یمن را خواستار شدند.

به گزارش مشرق، معترضان روز دوشنبه با برپایی یک راهپیمایی و تجمع در مقابل سفارت عربستان سعودی در واشنگتن خواستار پایان تجاوز و محاصره ائتلاف سعودی-آمریکایی علیه یمن شدند.

به گزارش شبکه المیادین، خیابان محل استقرار سفارت عربستان سعودی در واشنگتن امروز صحنه راهپیمایی خودرویی و همچنین تجمع ده‌ها نفر از شهروندانی بود که خواستار توقف جنگ علیه یمن و رسیدن فوری کمک‌های بشردوستانه به این کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تجمع به مناسبت روز جهانی «برای دفاع از یمن» و برای اعلام همبستگی با ملت مقاوم یمن برپا شد.

استان‌های صنعاء، عمران، صعده، الحدیده، الضالع، تعز، ذمار، ریمه و دیگر مناطق یمن نیز عصر روز دوشنبه شاهد سیل جمعیت در حمایت از جنبش انصارالله بود.

میلیون‌ها نفر در این تجمعات با دست داشتن پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی به محکومیت اقدام دولت آمریکا در تروریستی نامیدن جنبش انصارالله و تعدادی از رهبران این گروه پرداختند.

در بیانیه پایانی تجمع گسترده صنعاء آمده است که تروریسم حقیقی همانی است که آمریکا علیه یمن به کار گرفته و از ائتلاف سعودی حمایت سیاسی، نظامی و لجستیکی می‌کند و مردم یمن را در محاصره کامل قرار داده است.

در ادامه بیانیه آمده است: «ائتلاف متجاوز آمریکایی در حقیقت همپیمانی تروریست‌هاست، به طوریکه که القاعده و داعش نیز در صف کشورهای متجاوز و زیر پرچم آن‌ها می‌جنگند.»

تجمع‌کنندگان در این بیانیه تأکید کردند که دوره تصمیم‌گیری کشورهای خارجی برای یمن و استعمار گذشته است و کشورهای متجاوز دیگر باید از اینکه طرح‌های خصمانه و فشارهای سیاسی و اقتصادی آن‌ها می‌تواند یمن را به عقب بازگرداند، نا امید شوند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی راهپیمایی معترضان یمن محاصره تجاوز ائتلاف سعودی واشنگتن مشرق دولت آمریکا سفارت عربستان سعودی در واشنگتن علیه یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معترضان، برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او را خواستار شدند. با یورش نیرو‌های امنیتی به معترضان، تظاهرات به خشونت کشیده شد. خانواده‌های اسرای صهیونیست هم با برافروختن آتش در خیابان «ایالون» در تل آویو، امضای فوری توافقنامه مبادله اسیران را خواستار شدند. رسانه‌های عبری گزارش دادند صد‌ها معترض هم در برابر محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه قیساریا، تجمع اعتراضی برپا کردند.

دیگر خبرها

  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند