Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید اسدالله هاشمی روز دوشنبه در دیدار با مسئولان قضایی شهرستان دنا اظهار داشت: شناسایی و ردیابی متخلفان با استفاده از این دوربین ها به صورت  لحظه ای صورت می گیرد.

وی افزود:منطقه حفاظت شده و پارک ملی دنا دارای تنوع زیستی متفاوت و گونه‌های جانوری ارزشمندی است که این مهم با تلاش شبانه روزی محیط بانان و همکاری خوب دستگاه قضایی حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 مدیر کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با همکاری خوب دستگاه‌ قضا در برخورد جدی با متخلفان تخریب و تصرف عدوانی اراضی ملی و شکار، برای حفاظت از محیط زیست استان اقدامات خوبی انجام شده است.
هاشمی عنوان کرد: وضعیت پسماندها در حوزه های شهری و روستایی شهرستان دنا نامناسب است که باید در این زمینه تدابیر لازم صورت گیرد.

رئیس دادگستری شهرستان دنا نیز در این دیدار گفت: آگاهی بخشی جامعه در زمینه حفاظت از محیط زیست امری ضروری است.

سید وحید محمودی مقدم افزود: محیط زیست متعلق به همه است و باید تمام افراد جامعه در قبال آن احساس مسئولیت کنند.

رئیس دادگستری شهرستان دنا بر آموزش در زمینه حفاظت از محیط زیست برای عموم بعنوان نقش کلیدی در پیشرفت و توسعه محیط زیست تاکید کرد و خواستار نظارت‌ها و پایش‌های مستمر بر پسماندهای مضر  زیست محیطی صنایع و مراکز تولیدی شد.

منطقه حفاظت شده ی دنا در سال ۱۳۸۹ به عنوان ذخیره گاه زیست کره ایران در یونسکو شناخته شد.

این منطقه از نظر تنوع گونه های گیاهی بسیار با ارزش است و معرف گونه های جانوری کوهستان زاگرس نیز هست.

رشته کوه دنا با ۸۰ کیلومتر طول، طولانی ترین رشته کوه زاگرس است و قله های بسیاری را شامل می شود و کوهنوردان معروفی در جهان این رشته کوه را با نام آلپ ایران می شناسند.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست سی سخت کهگیلویه و بویراحمد حیات وحش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست سی سخت کهگیلویه و بویراحمد سازمان حفاظت محیط زیست سی سخت کهگیلویه و بویراحمد حیات وحش اخبار کنکور شهرستان دنا محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان از دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیر مجا‌ز در شهرستان پلدختر خبر داد.   محمد صالحی گفت: در پی گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست در سطح حوزه استحفاظی شهرستان پلدختر به دو گروه شکارچی غیر مجاز برخورد کردند که پس از شناسایی این متخلفان و در یک عملیات تعقیب و گریز موفق به دستگیری آن ها شدند. 

وی افزود: از گروه صیادان غیرمجاز ١٠٠ قطعه ماهی رودخانه ای به همراه نه عدد تور و قلاب ماهیگیری کشف و ضبط شد.   فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان ادامه داد: اداوت گروه شکارچیان نیز  کشف و ضبط شد.   صالحی تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده متخلفان به منظور انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع و با دستور مقام قضایی روانه بازداشتگاه شدند.

وی از هم استانی ها و نیز هموطنان عزیز خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس گیرند تا در اسرع وقت نسبت به آن رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • رئیسی: حفاظت از محیط‌زیست باید مردمی شود