Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@03:30:55 GMT

تجمع اعتراضی مقابل سفارت عربستان در واشنگتن

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۹۲۴۳

معترضان روز دوشنبه با برپایی یک راهپیمایی و تجمع در مقابل سفارت عربستان سعودی در واشنگتن خواستار پایان تجاوز و محاصره ائتلاف سعودی-آمریکایی علیه یمن شدند.

به گزارش شبکه المیادین، خیابان محل استقرار سفارت عربستان سعودی در واشنگتن امروز صحنه راهپیمایی خودرویی و همچنین تجمع ده‌ها نفر از شهروندانی بود که خواستار توقف جنگ علیه یمن و رسیدن فوری کمک‌های بشردوستانه به این کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تجمع به مناسبت روز جهانی «برای دفاع از یمن» و برای اعلام همبستگی با ملت مقاوم یمن برپا شد.

استان‌های صنعاء، عمران، صعده، الحدیده، الضالع، تعز، ذمار، ریمه و دیگر مناطق یمن نیز عصر روز دوشنبه شاهد سیل جمعیت در حمایت از جنبش انصارالله بود.

میلیون‌ها نفر در این تجمعات با دست داشتن پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی به محکومیت اقدام دولت آمریکا در تروریستی نامیدن جنبش انصارالله و تعدادی از رهبران این گروه پرداختند.

در بیانیه پایانی تجمع گسترده صنعاء آمده است که تروریسم حقیقی همانی است که آمریکا علیه یمن به کار گرفته و از ائتلاف سعودی حمایت سیاسی، نظامی و لجستیکی می‌کند و مردم یمن را در محاصره کامل قرار داده است.

در ادامه بیانیه آمده است: «ائتلاف متجاوز آمریکایی در حقیقت همپیمانی تروریست‌هاست، به طوریکه که القاعده و داعش نیز در صف کشورهای متجاوز و زیر پرچم آن‌ها می‌جنگند.»

تجمع‌کنندگان در این بیانیه تأکید کردند که دوره تصمیم‌گیری کشورهای خارجی برای یمن و استعمار گذشته است و کشورهای متجاوز دیگر باید از اینکه طرح‌های خصمانه و فشارهای سیاسی و اقتصادی آن‌ها می‌تواند یمن را به عقب بازگرداند، نا امید شوند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سفارت عربستان واشنگتن عربستان واشنگتن یمن سفارت عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل شدید در شمال مکه مکرمه

بارندگی شدید در شمال منطقه مکه مکرمه عربستان سعودی منجر به وقوع سیلاب سهمگین در این منطقه شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بارندگی شدید در شمال منطقه مکه مکرمه عربستان سعودی منجر به وقوع سیلاب سهمگین در این منطقه شده است که به برخی از جاده‌ها و خانه‌ها و خودروها در مسیر خود خسارت وارد کرده است.

.

.

این در حالی است که اخیراً عربستان سعودی شاهد باران‌های سیل‌آسا بود به‌طوری که تعدادی از خیابان‌ها و جاده‌های اصلی آن مسدود شد و خودروهای بی‌شماری در سیلاب‌های شدید و بی‌سابقه آسیب دید که این موضوع خشم مردم عربستان را از عملکرد ضعیف مقامات سعودی برانگیخت.

عربستان سعودی هر از چند گاهی شاهد حوادث مشابهی است که گاهی منجر به تلفات جانی و خسارات مالی سنگین می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل
  • احتمال توافق ریاض-واشنگتن بدون عادی‌سازی روابط با اسرائیل
  • تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی
  • تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی / مخالفت مردم با قطع درختان + ویدئو
  • (ویدئو) تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی؛ مخالفت‌ها با قطع درختان
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه