Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی داداش تبار دراین باره اظهار کرد: پس از کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر استخراج ارز دیجیتال توسط افراد سودجو در شهرستان نور، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی محل تولید ارزهای دیجیتالی را در یک واحد مسکونی در یکی از روستاهای بخش چمستان از توابع شهرستان نور شناسایی کردند، گفت: اکیپ عملیاتی پلیس آگاهی و اطلاعات در بازرسی از محل مورد نظر و در یک عملیات موفق به کشف ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز از این واحد مسکونی واقع در حوزه پاسگاه بنفشه ده بخش چمستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به اینکه  استفاده از دستگاه‌های ماینر به منظور استخراج و تولید ارز دیجیتال مستلزم اخذ مجوز‌های قانونی از اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره برق است، بیان کرد: پلیس با کسانی که بدون مجوز قانونی اقدام به این کار کنند برابر قانون برخورد می‌کند.

این مسؤول از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضایی، خبر داد و گفت: شهروندان برای ایجاد امنیت پایدار در شهرستان  با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/۸۶۰۲۳/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شهرستان نور شهرستان نور ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود

تورج شیرزادیان مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای تأمین مطالبات بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود و در خصوص بهبود خدمت‌رسانی در واحد‌های پاراکلینیک و تصویربرداری، یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل بیمارستانی باارزشی بالغ‌بر سی میلیارد ریال تحویل بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود گردید.

وی بابیان این‌که مراحل نصب و آموزش آن در مرکز به‌صورت کامل صورت گرفت، افزود: از ویژگی این رادیولوژی قابل‌حمل یا پرتابل (portable) این است که در اکثر مراکز درمانی مانند بیمارستان‌ها در اتاق بیماران، بخش ریکاوری، بخش مراقبت‌های ویژه، حیاط بیمارستان و بخش نوزادان قابل‌استفاده هست.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دسته از تجهیزات در شرایط اورژانسی یا مواقعی که بیمار به هر دلیلی نمی‌تواند حرکت کند برای عکس‌برداری اشعه ایکس استفاده می‌شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟