Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@11:22:00 GMT

بوژیدار با پرسپولیس مذاکره می‌کند

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۹۳۷۴

بوژیدار با پرسپولیس مذاکره می‌کند

در شرایطی که خبرهایی مبنی بر سفر رادوشوویچ به کرواسی وجود داشت اما او حداقل امشب به کشورش نخواهد رفت.

به گزارش ورزش سه، صبح امروز اخباری درباره جدایی قطعی بوژیدار رادوشوویچ از پرسپولیس و بلیت او برای دوشنبه شب به مقصد کرواسی منتشر شد که نگرانی هایی جدی را در بین هواداران پرسپولیس به وجود آورد اما او امشب به کشورش نخواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رادو که هنوز نتوانسته مطالباتش را دریافت کند، قصد دارد تا از طریق مذاکره کار را پیش ببرد اما اگر مدیران پرسپولیس اقدام عملی برای رفع نارضایتی او انجام ندهند، وی با ارسال نامه سوم قراردادش را فسخ و به فیفا شکایت خواهد کرد.

 

باتوجه به سه کارته شدن حامد لک و نبود دروازه بان مطمئن به غیر از این دو، باشگاه پرسپولیس در تلاش خواهد بود تا او را دستکم تا پنجره زمستانی حفظ کند. هرچند که جدایی رادوشوویچ احتمالا سرنوشتی مشابه با بودیمیر را برای پرسپولیس رقم خواهد زد.

بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش فصل جدید «رخ‌ مادر» از امشب

فصل جدید مجموعه مستند «رخ مادر» روایتی از زندگی مادران شهدا از امشب از شبکه افق روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، فصل دوم مجموعه مستند «رخ‌ مادر» به تهیه‌کنندگی امیرحسین اکاتی از امشب پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ماه به صورت هفتگی روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود.

بدین ترتیب این مجموعه مستند که زهرا حسینی سرپرست پژوهش و سوژه یابی آن را برعهده داشته است، پنجشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه افق پخش می‌شود. 

حمید مشایخی، مهدی انصاری، سیدمصطفی سیدحسینی و علی علائی چهار کارگردان «رخ مادر» هستند که پروژه را در استان‌های کرمان، یزد، فارس، لرستان، شهرکرد، گلستان، مازندران، تهران، گیلان، اراک و اصفهان جلوی دوربین برده‌اند. 

«رخ مادر» که در قالب داکیودرام ساخته شده است، با روایتی شاعرانه به قصه‌های بکر و ناب از مادران شهدا که در جامعه فعالیت اجتماعی دارند، می‌پردازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی
  • استراتژی جدید: نقشه بایرن برای مربیان معروف!
  • بارش باران از امشب در فارس
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • پخش فصل جدید «رخ‌ مادر» از امشب
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است