Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، نشست دهیاران با فرمانده نیروی انتظامی چاروسا برگزار شد، سروان جمشید ساعدی زاده فرمانده انتظامی بخش چاروسا در این نشست تعامل با دهیاران حوزه استحفاضی فرماندهی انتظامی بخش چاروسا را نیازمند توجه و حمایت دانست و گفت: ایجاد امنیت در روستاها به عنوان یک مولفه مهم باید در اولویت های کاری و برنامه ی دهیاران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بخش چاروسا با اشاره به اینکه دهیاران نقش مهمی در برقراری ایجاد امنیت در روستاها دارند تصریح کرد: یکی از راه کارهای برقراری نظم و امنیت در جامعه مشارکت احاد مردم با نیروی انتظامی است.

 ساعدی زاده با اشاره به اینکه سرقت سیم های برق بیشترین آمار تعداد سرقت ها در روستاها است اظهار کرد: شورا ها و دهیاری ها می‌توانند ضمن هماهنگی با نیروی انتظامی و انجام تدابیر خاص نقش موثری در کاهش این سرقت ها ایفا کنند.

 

فرمانده انتظامی بخش چاروسا در خصوص پیشگیری از سرقت احشام در روستاها خواستار توجه ویژه شد و عنوان کرد: دامداران باید برای نگهداری گوسفندان خود کارگران مورد اطمینان را به خدمت بگیرند، اماکن نگهداری احشام باید با امکانات موجود محصور شوند، دامداران برای نگهداری احشام خود از درهای آهنی و قفل های کتابی استفاده کنند، شبان و نگهبان گله ها باید فردی جوان و توانمند باشد، دامداران با هماهنگی ادارات دام پزشکی و جهاد کشاورزی تمام احشام خود را از سبک و سنگین پلاک گذاری کنند.

وی تاکید کرد: دامداران از دادن اطلاعات تعداد دام  و محل نگهداری دام ها به افراد غیر خود داری کنند، مالکان احشام باید هنگام تردد افراد مشکوک و خودرو های مشکوک در ساعات پایانی شب در اطراف نگهداری محل دام ها را سریعاً به فرماندهی انتظامی بخش چاروسا اطلاع دهند.

جمشید ساعدی زاده در خصوص تیراندازی در مراسمات عزا و شادی بیان داشت: تیراندازی در مراسمات عروسی و عزا یک رسم و فرهنگ نادرست می باشد تیراندازی در مراسمات ممنوع و در صورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد، اتفاقات تلخ و ناگواری در اثر تیراندازی در مراسمات عزا و شادی رخ داده است که یک مراسم عروسی را به عزا و مراسم عزا را دو چندان کرده است که از این اتفاقات باید عبرت گرفت.

وی بهترین راه کار جهت مقابله با این معضل را فرهنگ سازی مناسب است و بایستی این فرهنگ سازی توسط همه نهادهای فرهنگی نخبگان بزرگان و ریش سفیدان و ... صورت گیرد.

ایشان بیان داشت: شاهد کاهش وقوع سرقت نسبت به سالهای گذشته بوده ایم ک این کاهش وقوع سرقت را مرهون همکاری مردم ، شهردار ودهیاران ،شوراهای اسلامی شهر و روستا و دستگاه قضایی ، ادارات و آگاه سازی مردم توسط امام جمعه محترم انجام گشت های امنیت محل محور  تعامل  و همکاری فرمانده حوزه مقاومت امام صادق (ع) و فرمانده پایگاهای روستاها حوزه استحفاظی _ اصناف و اصحاب رسانه میدانیم.

وی از دهیاران خواست تا با  آمادگی در سطح روستا از فرمانده انتظامی بخش دعوت تا آموزشهای لازم درخصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله سرقت، تیراندازی، نزاعهای دسته جمعی به مردم روستا آموزشهای لازم داده شود.

در این جلسه نادر نریمان نماینده بخشدار ضمن تقدیر و تشکر از دغدغه فرمانده انتظامی بخش چاروسا در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی تقدیر و تشکر نمود و خواهان همکاری دهیاران با نیروی انتظامی جهت برقراری ایجاد امنیت در سطح حوزه استحفاظی شد.

سعید پلار نیز  به نمایندگی از  دهیاران در این جلسه از زحمات و تلاش های فرمانده انتظامی بخش و پرسنل چاروسا در امر گشت زنی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی تقدیر و تشکر و اظهار داشت: اکثر روستاهای بخش چاروسا از روشنایی خوبی برخوردار نیستند و مشکلی که اکثر دهیاران با آن مواجهه می‌باشند بحث ساخت و ساز های غیر مجاز است که در این مورد پیگیری شود.

در پایان فرمانده انتظامی بخش چاروسا از حضور دهیاران محترم تقدیر و تشکر و ادامه داد: بحث روشنایی و ساخت و ساز غیرمجاز را پیگیری و خواهان شد در صورت هر گونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً به نیروی انتظامی اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی انتظامی امنیت اجتماعی روستاها امنیت تیراندازی در مراسمات نیروی انتظامی تقدیر و تشکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: به دنبال افزایش سرقت از خانه‌باغ‌های این شهرستان و شهرستان‌های همجوار مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده در این زمینه ۳ متهم و یک نفر مالخر شناسایی شده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ اشرفی اضافه کرد: سارقان در بازجویی خود به ۲۴ فقره سرقت اقلام و وسایل خانه از خانه‌باغ‌های این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین در ادامه به مردم توصیه کرد: اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل با ارزش در آنها خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی