Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@02:35:19 GMT

تخریب۴۳ویلای میلیاردی در ملارد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۹۴۷۶

تخریب۴۳ویلای میلیاردی در ملارد

خبرگزاری مهر: جواد جبله عصر دوشنبه در حاشیه اجرای حکم تخریب ویلاهای غیرمجاز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برخی زمین خواران و دلالان اقدام به خرید و فروش زمین‌های کشاورزی در این منطقه می‌کنند اظهار داشت: یکی از جرایم اقتصادی که به طور جدی مورد توجه قرار گرفته، موضوع مهم و اساسی تغییر کاربری‌ها است که با آن به طور جدی برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب ملارد از تخریب ۴۳و یلای میلیاردی در خوشنام ملارد خبر داد و گفت: در همین راستا ۵ هکتار از اراضی آزادسازی شده است.

وی عنوان داشت: مأمورین جهاد کشاورزی در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ مکلف هستند که راسا نسبت به قلع و قمع تمام بناهای ساخته شده در اراضی کشاورزی و باغ‌ها اقدام کنند و در این خصوص همه مصمم هستند با ساخت و سازهای غیر مجاز به طور جدی برخورد کنند.

جبله در ادامه یکی از عوامل تبدیل اراضی کشاورزی را سرعت افزایش قیمت و ارزش افزوده بالا دانست و اظهار داشت: به خاطر دست اندازی و سودجویی زمین خواران هم اکنون شاهد این تخریب‌ها و ساخت و سازهای غیر مجاز هستیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: ملارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین

در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان، پلاک‌های موسی لو کهنه در شهرستان بوئین زهرا، غوره در از توابع شهرستان قزوین، توداران و کذلک در شهرستان آبیک پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آنها به پایان رسید.

از مجموع هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۸ پلاک به پایان رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • بازار کاسبی‌های جدید زیر پل‌های تهران
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله