Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس بعد از دریافت دو گل‌ از آلومینیوم خیلی فشار آورد اما با دستپاچگی و عجله نتوانست از موقعیت‌هایش استقاده کند. - اخبار ورزشی -

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست 2 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: پرسپولیس بعد از گل‌هایی که دریافت کرد دستپاچه ادامه داد تا به گل برسد ولی موفق نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس عجولانه بازی می‌کرد و تمرکز لازم را نداشت. پرسپولیس روی دو ضربه ایستگاهی گل خورد و این نشان داد که بین بازیکنان با تجربه و جوان این تیم فاصله زیادی وجود دارد. در یک تیم نباید بین جوان‌‌ها و بازیکنان اصلی اینقدر فاصله و تفاوت وجود داشته باشد. بازیکنان جوان پرسپولیس باید بیشتر تلاش کنند تا وقتی فرصتی برای بازی کردن به دست می‌آید، به نحو احسن از این موقعیت استفاده و ثابت کنند که بدون دلیل در پرسپولیس حضور ندارند.

وی با بیان اینکه «دریافت دو گل مشابه از روی ضربه ایستگاهی اصلا خوب نیست» گفت: پرسپولیس بعد از دریافت دو گل‌ خیلی فشار آورد ولی با دستپاچگی و عجله نتوانست از موقعیت‌هایش استقاده کند و بازی پر اشتباهی را ارائه داد. روی دو ضربه ایستگاهی و با ضربه سر گل خوردیم. وقتی از یک ناحیه دو گل به یک شکل دریافت می‌شود،‌ نشان‌ دهنده این است که مدافعان میانی در انجام وظایف‌شان ناتوان بوده‌اند.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره اینکه آیا با امتیازاتی که از دست داده شده کار این تیم برای قهرمانی سخت نمی‌شود، تصریح کرد: هرچه رو به جلو برویم امتیاز گرفتن از تیم‌ها سخت‌تر می‌شود مخصوصاً در دور برگشت که کار خیلی سخت‌تر می‌شود. پرسپولیس برای اینکه عقب نماند باید در چند بازی باقی مانده تا نیم فصل پیروز شود تا بتواند در نیم فصل دوم حرف از قهرمانی بزند.

خطیبی: پرسپولیس را بستیم و به آنها فرصت ندادیم/ بازیکنان آلومینیوم کارهای مهمی انجام می‌دهنداولین شکست پرسپولیس در اراک رقم خورد/ نمایش ضعیف شاگردان گل‌محمدی مقابل آلومینیوم

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم که می‌تواند نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ داشته باشد، پرسپولیس میزبان سپاهان در جام حذفی است.

این دیدار همواره حساسیت‌های خاص خودش را داشته و باتوجه به بازیکنانی که سابقه بازی در دو تیم را دارند، بازی برای بازیکنان با انگیزه ویژه‌تری هم دنبال می‌شود.

در پوستر پرسپولیس برای این بازی عیسی آل‌کثیر، مسعود ریگی و گئورگی گولسیانی بازیکنانی هستند که تجربه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند.

در این طرح گرافیکی ارونوف و عبدالکریم حسن، دو ستاره خارجی سرخ‌ها به همراه امید عالیشاه حضور دارند. پیشبینی می‌شود همه این بازیکنان در ترکیب ثابت باشند. همچنین در این طرح اوسمار نیز دیده می‌شود که برای اولین بار به عنوان سرمربی در الکلاسیکوی ایران حضور دارد.

دیگر خبرها

  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس