Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@19:02:18 GMT

رامبد جوان ساخت خندوانه جدید را آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۹۵۸۱

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» با انتشار ویدئویی در فضای مجازی  درباره مسابقه «خنداننده شو» فصل جدید «خندوانه» گفت:  برای «خنداننده شو» ۳ فراخوان دادیم و ۱۰ هزار ویدئو برای ما در مدت ده روز از سوی شما مخاطبان ارسال شد.

وی ادامه داد: می‌خواستیم مسابقه استندآپ شو در فضای مجازی داشته باشیم که این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر  ۱۵ نفر از افرادی که منتخب آن برنامه بودند، در مسابقه «خنداننده شو» فصل جدید «خندوانه» حضور پیدا می کنند. همچنین، از میان ویدئوهای ارسالی جدید ۹ نفر را انتخاب می‌کنیم که جمعاً ۲۴ نفر می‌شوند. قبلاً ۱۰۰ نفر از بین ویدئو‌های ارسالی برای خنداننده‌شو انتخاب و داوری می‌شدند، اما الان این شرکت کنندگان مستقیم وارد مسابقه می‌شوند.

گفتنی است طبق خبرهای قبلی «خندوانه» قرار است از اواخر بهمن‌ماه امسال روی آنتن شبکه نسیم برود. حالا با توجه به انتخاب منتخبان «خنداننده شو» و آماده سازی دکور برنامه، شنیده می شود که تولید فصل جدید «خندوانه» به طور رسمی شروع شده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: خنداننده شو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد

رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: گذشته المپیک نشان داده غیر از لندن تک طلایی بودیم، اما امیدوارم امسال از این حالت خارج شویم و مدال‌های طلای بیشتری بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمید یاری درباره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی، عنوان کرد: باتوجه به شرایط تیم‌های ملی و چرخه انتخابی از دل مسابقات و همینطور رقابت‌های بین‌المللی که داشتیم سرمربیان ملی بتواند خروجی لازم را دریافت کنند

وی ادامه داد: میزبانی جام تختی بسیار خوب بود و جا دارد از عوامل برگزاری تشکر کنم. با گرمای شهر اهواز در سالن از نظر سرمایشی شرایط خوب بود. 

رییس سازمان لیگ کشتی درباره برگزاری مسابقات لیگ، خاطرنشان کرد: لیگ برتر از اوایل شهریور بعد از المپیک استارت می‌خورد. در نظر داریم لیگ را بیش از ۹۰ روز ادامه دهیم و بتوانیم مسابقات خوب و منظم برگزار کنیم.

یاری در پاسخ به این سوال که چرا کشور‌های بیشتری در جام تختی شرکت نکردند، عنوان کرد: قبول دارم از نظر زمان بندی مسابقات بین‌المللی و اعلام آن در دو سال گذشته مشکلاتی داشتیم، اما باید از نظر زمان بندی شرایط لازم را داشته باشیم. ما تاریخ‌هایی را انتخاب می‌کنیم که به درد خودمان بخورد و کادر فنی بتوانند تیم‌های خود را انتخاب کنند. 

او در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه نتایج تیم‌های ملی را برای المپیک چطور پیش‌بینی می‌کنید، تصریح کرد: ما همیشه در بازی‌های المپیک دستخوش تغییر بوده‌ایم. پدیده‌هایی داشتیم که نتایج خوبی رقم زدند و برخی دیگر انتظارات را برآورده نکردند. امیدوارم با شرایطی که هست فارغ از یک سهمیه آزاد، نتایج قابل توجهی در المپیک داشته باشیم. گذشته المپیک نشان داده غیر از لندن تک طلایی بودیم، اما امیدوارم امسال از این حالت خارج شویم و مدال‌های طلای بیشتری بگیریم. 

وی همچنین درباره انتخاب امین میرزازاده به عنوان بهترین ورزشکار، گفت: او کشتی‌گیر شاخص سنگین‌وزن ماست و جزو طراز اول وزن خود است. او در مسابقات آسیایی و چند رویداد دیگر مرد سال ورزش ایران انتخاب شد و مردم هم ایم اعتماد را کردند. امیدوارم او با حمایتی که گرفته دل مردم را با طلای المپیک شاد کند. عملکرد فدراسیون در حوزه فنی، زیرساختی و ... مشخص است. ما شاهد تلاش‌های ریاست فدراسیون بودیم و این موضوع از دید علاقمندان به کشتی جا نمانده است. مردم هم ورزش را می‌فهمند و کشتی را می‌شناسند. آن‌ها فردی نگاه نکردند و به خانواده کشتی تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور