Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست بررسی و رفع مشکل ورودی و خروجی شهرک صنعتی خادم القرآنی بروجن به ریاست مسعود ملکی فرماندار و با حضور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود ملکی فرماندار بروجن گفت: تردد روزانه پنج هزار خودروی سنگین ناشی از فعالیت ۴۱۲ طرح و واحد تولیدی، صنعتی در شهرک صنعتی بروجن از یک سو و نبود تقاطع ایمن در اتصال به جاده بروجن به مبارکه از سوی دیگر، باعث افزایش حوادث جاده‌ای و کاهش ایمنی در ورودی این شهرک شده است.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از ۴۰ طرح عمرانی خدماتی در شهرستان بروجن

او افزود: پس از بررسی نظرات کارشناسی، طرح‌های ارائه شده توسط دستگاه‌های ذیربط و اقدامات فنی مبنی بر احداث میدان، زیر گذر و یا پل روگذر توسط دستگاه‌های راه سازی، ایمن سازی قطعه مذکور اجرایی شده تا زمینه دسترسی ایمن و آسان به شهرک صنعتی، دانشگاه آزاد و دانشکده فنی پسران فراهم شود.

ملکی اضافه کرد: در احداث و توسعه واحد‌های جدید صنعتی در شهرک‌های صنعتی شهرستان بروجن خصوصا واحد‌های شیمیایی و پتروشیمی، رعایت استاندارد‌های زیست محیطی از اولویت‌های صدور مجوز احداث بوده که باید در دستور کار متقاضیان، سرمایه گذاران و نهاد‌های متولی قرار بگیرند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی واحد تولیدی حوادث جاده ای استاندارد های زیست محیطی شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه ایمن شد.

در راستای تحقق اجرای طرح های عمرانی شهرداری منطقه پنج، پروژه ایمن‌سازی و مرتفع‌سازی دیوارها و کانال‌های سنگی سطح منطقه با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال از سوی حوزه معاونت فنی و امور زیربنایی منطقه ۵ ارومیه در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • بررسی قوانین مشاعات آپارتمان از نظر وکیل ملکی کرج
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • وزیرخارجه اردن: نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • وزیرخارجه اردن:نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد