Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسام منظور با اشاره به حضورش در فیلم «طلا خون» به کارگردانی ابراهیم شیبانی نقشش در این سینمایی را پیچیده ارزیابی کرد.

به گزارش برنا، حسام منظور با اشاره به حضور سینمایی «طلاخون» در جشنواره سی و نهم فیلم فجر گفت:نقشی که در فیلم طلاخون به من پیشنهاد شد، بسیار پیچیده و متفاوت بود. شخصیت این کاراکتر وجوه مختلفی داشت و این کمی کار را سخت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: خیلی از بازیگران گمان می‌کنند که قابلیت ایفای هر نقشی را دارند و من نیز درباره خودم کمی اینگونه فکر می‌کردم، اما این که ابراهیم شیبانی نیز از من چنین تصوری داشته باشد، برایم قابل احترام است.

بازیگر سریال «نجلا» در ادامه به انتخاب نقش هایش در پروژه های مختلف اشاره کرد و افزود: در انتخاب نقش بسیار سخت‌گیرم و ترجیحم این است که گزیده کار کنم ولی کارهایی را انجام دهم که دوستشان دارم. فیلم  طلاخون در ژانری ساخته شده که من آن را دوست دارم.

وی با ابراز خشنودی از برپایی جشنواره فیلم فجر ادامه داد:اگر جشنواره فجر۳۹ برگزار نمی‌شد، با انبوهی از تولیدات سال گذشته مواجه می‌شدیم و امکان حضور که بسیاری از فیلم اولی‌ها در جشنواره از آن‌ها سلب می‌شد.

منظور در خاتمه برحضور بیننده گان در سالن های سینما تاکید کردو گفت:سینما در کنار مخاطب معنا می‌یابد و من فکر می‌کنم با فراهم آوردن تمهیداتی می‌توان جشنواره را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرد.

حسام منظور که در سریال هایی همچون «نجلا»، «برادرجان»، «بانوی عمارت» و «روزهای بی قراری» نقش آفرینی کرده است، سال ها خاک صحنه را خورده و نام او در تئاتر هایی مانند «بانویی از اسلو»، «مکاشفات راسکلنیکف با آر.جی. دیو در گالری دوزخ» و  «برف و بهمن» حضور داشته است. 

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون همچنین بازی در فیلم های «مست عشق»،  «ربوده شده»، «اوقات مشترک آنها» و  «تلفن همراه رئیس جمهور» را در کارنامه کاری خود دارد.

به نظر می رسد داستان فیلم «طلا خون» روایتگر ماجرای یک پرونده جنایی و درگیری زنی با این ماجرا است.

«طلاخون» فیلمی به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه کنندگی حسن کلامی است که زمستان سال گذشته مقابل دوربین رفت و شهاب حسینی و حسام منظور دو بازیگر آن هستند.

نام این فیلم دوبار تغییر کرد. اولین بار که موضوع ساخت آن مطرح شد از «چرک نویس های یک مادر خانه دار» نام برده شد، که به دلیل طولانی بودن به «خورشید همچنان می درخشد»  تغییر کرد و بالاخره با عنوان  «طلاخون» به جشنواره فیلم فجر آمد.

ویدیوی دریافتی

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسام منظور برادرجان ابراهیم شیبانی نجلا روزهای بی قراری بانوی عمارت طلا خون حسام منظور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع‌رسانی جنگی (الاعلام الحربی) جنبش انصار الله یمن تصاویر حمله موفق پهپادی به کشتی متخلف سیکلادیس (CYCLADES) را که در دریای سرخ به سمت بنادر فلسطین اشغالی در حال حرکت بود، منتشر کرد.

در تصاویر منتشر شده، شلیک پهپاد از نوع «شهاب» و کشتی هدف قرار گرفته از لحظه شناسایی و رهگیری تا اصابت به نمایش درآمده است.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ضد ناوهای جنگی دشمن در دریای سرخ از جمله دو ناوشکن آمریکایی، با تعدادی پهپاد عملیات نظامی انجام دادیم.

سریع با بیان اینکه این عملیات با موفقیت به اهداف خود رسید، توضیح داد: نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه ناو سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود.

وی تأکید کرد: هدف قرار دادن کشتی سیکلادیس پس از آن صورت گرفت که در ۲۱ آوریل با استفاده از روشی فریبنده و استتار با ادعای عازم بندری دیگر، در حال حرکت به سمت بندر ام‌الرشراش (ایلات اشغالی) بود.

کد خبر 6093742

دیگر خبرها

  • انتصاب در ساترا/ کریمان جایگزین حسام‌پور شد
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • یورش صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • عکس| تغییر چهره باورنکردنی حسام نواب صفوی
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود