Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مجتبی ملکی» عنوان‌دار چند دوره مسابقات مردان آهنین روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حدود یک ماه است که مدیریت جدید فدراسیون بدن‌سازی کار خود را آغاز کرده و ما نیز مانند سایر ورزشکاران این رشته و کمیته‌های زیرمجموعه فدراسیون انتظار داریم «عبدالمهدی نصیرزاده»  تحول جدی را در این فدراسیون ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این کار راحت نیست بلکه نیاز به زمان دارد. شاید اکنون انتظار از رییس جدید فدراسیون پخش برنامه مسابقات آهنین باشد اما تنها فدراسیون نیست که باید مجوز صادر کند بلکه صداوسیما نیز یک‌طرف قضیه است.

نایب‌قهرمان چند دوره مردان آهنین در ادامه افزود: این برنامه در چند سالی که به روی آنتن رفت موجب جذب مخاطب زیادی برای تلویزیون شد. البته تنها سود آن برای تلویزیون نبود، بلکه سبب شد تا موجی از علاقه به مسابقات قوی‌ترین مردان در جامعه شکل گیرد. در صورت پخش مجدد برنامه، می‌توان انتظار داشت که هم مخاطبان به سراغ این برنامه بروند و هم ما شاهد حضور مجدد علاقه‌مندان به این رشته در باشگاه‌ها باشیم. این برنامه در میان مردم محبوب است و نظرسنجی‌ها نیز این را تائید کردند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر دلایل پخش نشدن این برنامه گفت: برخی حاشیه‌ها را دلیل این کار می‌دانند و برخی دیگر نفوذ افراد خاص اما در این زمینه باید مسوول کمیته قوی‌ترین مردان فدراسیون پاسخ دهد چون در حیطه کار من نیست.

ملکی همچنین گفت: پخش این مسابقات دیگر برای من سودی ندارد چون سنم بالا رفته و رقابت با جوانان آسان نیست. من در بیشتر ادوار مردان آهنین شرکت داشتم اما اکنون ۳۸ سال سن دارم و سخت است دوباره به کورس رقابت برگردم.

دارنده رکورد اسکات تعادلی جهان با اشاره به برنامه‌های خود برای ادامه زندگی قهرمانی گفت: در فکر آن هستم که بتوانم رکورد لیفت جهان را از آن خود کنم. رکوردی که اکنون در دست هافتور ایسلندی است و پیش از او نیز «ادی هال» به آن رسیده بود. رکورد لیفت جهان ۵۰۱ کیلوگرم و در دست هافتور است. من چند بار به رکورد جهان حمله کردم اما موفق نبودم. یک‌بار ۵۰۶ کیلوگرم را لیف کردم اما نتوانستم چراغ سفید را از داوران بگیرم.

هافتور ایسلندی بازیگر سریال تاج و تخت اردیبهشت ماه امسال توانست با ثبت رکورد ۵۰۱ کیلوگرم از ادی هال عبور کند. ادی هال در سال ۲۰۱۶ موفق به ثبت این رکورد شده بود.

برچسب‌ها هادی چوپان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اختصاصی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هادی چوپان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اختصاصی ایرنا هادی چوپان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اختصاصی ایرنا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون

گودموندسون به احتمال زیاد در تابستان 2024 راهی تیم بهتری می شود

طرفداری | آلبرت گودموندسون، مهاجم/هافبک هجومی ایسلندی جنوا طرفداران زیادی دارد. 

به گزارش متئو مورتو، ناپولی نیز به کورس رقابت برای جذب آلبرت گودموندسون پیوست. جووانی مانا، مدیر ورشی بعدی پارتنوپی به این مهاجم متولد 1997 علاقه مند است و قصد ارائه پیشنهادی به جنوا برای جذب او را دارد. یوونتوس، دیگر تیم علاقه مند به گودموندسون نیز در هفته های اخیر مذاکرات ابتدایی با جنوا را انجام داده درحالی که اینتر هنوز اقدامی نکرده و به زیرنظر داشتن وضعیت ادامه خواهد داد. احتمال اقدام تیم های انگلیسی در هفته های آینده برای جذب این بازیکن ایسلندی را نیز نمی توان رد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • ورود مردان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد
  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • رویداد «صدرا» بهترین فرصت برای تبادل اندیشه‌ دانشجویان و صاحبان صنایع است
  • تکنیک و مهارت‌های آلبرت گودمونسون بازیکن ایسلندی جنوا / فیلم
  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون
  • برنامه «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه