Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@16:13:29 GMT

محرومیت زدایی در پرتو طرح ملی ایران قوی 

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۰۴۰۳

محرومیت زدایی در پرتو طرح ملی ایران قوی 

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: حوزه فعالیت های اجتماعی یکی از برنامه های شاخص طرح ملی ایران قوی ذیل رواق همدلی، طرح راهکار ۲ است و بر همین اساس کانون فرهنگی هنری شهید باکری رویکرد فعالیت های خود را محرومیت زدایی قرار داده است.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در حوزه فعالیت های اجتماعی یکی از برنامه های شاخص طرح ملی ایران قوی ذیل رواق همدلی، طرح راهکار ۲ است و بر همین اساس کانون فرهنگی هنری شهید باکری رویکرد فعالیت های خود را محرومیت زدایی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: به همین منظور با استفاده از ظرفیت بچه های مسجدی گروه جهادی این کانون فرهنگی هنری در حال ساخت قریب ۶۰ چشمه سرویس بهداشتی و یک واحد منزل مسکونی برای محرومین و نیازمندان در روستاهای دور افتاده رودبار جنوب و بخش جازموزیان هستیم.



وی بیان کرد: نحوه کار به این شکل است که قبل از شروع ساخت تیمی از بچه های مسجدی گروه جهادی کانون به روستاها رفته و خانه های فاقد سرویس بهداشتی را شناسایی کرده و سپس بچه های مسجدی گروه جهادی شهید باکری در آن روستا مستقر شده و اقدام به ساخت سرویس بهداشتی می کند.



حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: این طرح محرومیت زدایی در مواردی که خانواده ها تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند به صورت مشارکتی اجرا می شود به این صورت که مصالح ساختمانی را این نهاد تامین کرده و در اختیار ما قرار می دهد و ما نیز اقدام به ساخت سرویس بهداشتی می کنیم.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اضافه کرد: تاکنون یک چشمه سرویس بهداشتی ساخته و تحویل شده و یک واحد مسکن محرومین نیز به همت بچه های گروه جهادی کانون شهید باکری در حال ساخت است.



وی ادامه داد: این واحد مسکونی برای ۲ کودک مبتلا به بیماری پروانه ای که خانواده ای نیازمند دارند، ساخته می شود.



حجت الاسلام خاوری اظهار کرد: چند ماه قبل خانواده این کودکان توسط بچه های مسجدی کانون شناسایی شده اند و در این مدت زمان با جلب کمک های مومنانه خیرین سعی شده علاوه بر کمک در هزینه های درمان این کودکان، لباس، اسباب بازی و مایحتاج آنها نیز تامین شود.

 

 


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های این کانون فرهنگی هنری شناسایی بیماران خاص و معرفی آنها به موسسه های خیریه است تا با کمک آنها این بیماران بتوانند مراحل درمان بیماری خود را سپری کنند.




وی در خاتمه تاکید کرد: اقدامات جهادی کانون شهید باکری در مناطق محروم رودبار جنوب و بخش جازموزیان تداوم دارد و امیدواریم با کمک خیرین بتوانیم گام موثری در محرومیت زدایی برداریم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح راهکار ۲ طرح ملی ایران قوی رواق همدلی ایران قوی کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب محرومیت زدایی کانون فرهنگی هنری شهید باکری محرومیت زدایی سرویس بهداشتی بچه های مسجدی رودبار جنوب حجت الاسلام گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از اختصاص ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه راهداری استان خبرداد و گفت: تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

احمد محمدی زاده روز چهارشنبه دردیداربا اقشار فرهنگی هنری شهرستان جم  اشاره به تامین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر گفت: ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته‌ایم، قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره‌وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

 احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم دیدار کرد.

در این دیدار، مطالبات و خواسته‌های مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان جم مطرح و استاندار نیز به این مطالبات پاسخ داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی