Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقدی با اشاره به اینکه گفتمان جهانی انقلاب اسلامی گفت: گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل به یک گفتمان جهانی شده و این به برکت خون شهدا است.

«رضا نقدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درسمنان؛ با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است گفت: امروز و علی رغم دسیسه های دشمنان ، نهال انقلاب اسلامی به دوران پختگی رسیده و قابل تهدید نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: رویکرد برنامه های دهه فجر امسال به اقتضای نیاز امروز جامعه و همچنین هجمه بدخواهان و معاندین انقلاب و نظام باید در جهت  امید آفرینی، وحدت، اعتمادآفرینی و انسجام در جامعه و تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین مردم وبه ویژه جوانان باشد. 

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با مجاهدت امام(ره)، جانفشانی علما، مردم، جوانان و به برکت خون شهدا بیمه شد اضافه کرد: امروز دوران تثبیت و صدور پیام‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است و ما نیز بر سر سفره‌ای نشسته‌ایم که شهدا برای آن جانفشانی کردند.

 

نقدی با اشاره به برنامه های دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهارکرد: یادمان شهید گمنام  دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود و  چندین پروژه آموزشی و ورزشی در دانشکده های فنی و حرفه ای پسران سمنان و دختران شاهرود همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری خواهد رسید.

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در ادامه به تأثیراجرایی شدن این یادمان اشاره داشت وگفت: احداث بنای یادمان شهدا در محوطه دانشکده یادآور دلاوریها، ایثار و گذشت جوانان این مرز و بوم  در سالهای ارزشمند دفاع مقدس برای دانشجویان، اساتید و کارمندان است.

 

وی همچنین از  بهره ‌برداری سالن ورزشی چند منظوره دانشکده فنی و حرفه ای پسران سمنان و  چمن مصنوعی و سالن بدنسازی  دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود در چهل و دومین  بهار شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: آنچه در کنار علم‌آموزی از اهمیت بالایی در دانشگاه‌ها برخوردار است، توجه به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی است و این مهم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای همواره مورد توجه بوده است.

 

وی ورزش را یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های ایجاد شور و نشاط و شادابی در جامعه دانست و اظهارامیدواری کرد: با توسعه ورزش با توجه به ارزش‌های اسلامی زمینه را برای رشد و تکامل جسمی و معنوی نوجوانان و جوانان و آحاد مردم میهن اسلامی مان فراهم آوریم.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ایام الله دهه فجر دانشگاه فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام احمد نظری امام جمعه موقت شاهرود گفت: معلم تراز انقلاب اسلامی فردی است که مخاطب خود به ویژه نسل جوان و دانشجویان را به علم، تقوا، تربیت و آن‌چه مورد رضایت خدا در همه عرصه‌ها است، دعوت کند.

وی به ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و گفت: کارگران رزمندگان عرصه اقتصادی هستند و کارگری مجاهدت در راه خدا است.

امام جمعه موقت شاهرود به سفر آیت الله رییسی رئیس جمهور به استان سمنان در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: ۳۳ درصد از مصوبات این سفر به شهرستان شاهرود اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه مسوولان این مصوبات را برای مردم تبیین کنند، ابراز کرد: مردم شاهرود تا ۶ ماه آینده میزان جذب اعتبارات این سفر را از مسوولان پیگیری می‌کنند

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود