Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدپور با اشاره به فعالیت کانون فرهنگی تربیتی رضویون در مسجد امام رضا(ع) گفت: این کانون در حوزه های دینی، فنی و حرفه ای، ورزشی برای مخاطبان دوره آ‌موزشی برگزار می کند.

«مهران احمدپور» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کانون فرهنگی تربیتی رضویون، امسال با تلاش هیئت امنا و بسیجیان مسجد جامع امام رضا (ع) در طبقه دوم این مسجد آغاز به کار کرد، اظهار کرد: تمام تلاش ما این بود که این مجموعه، امسال و باوجود مشکلات پیش آمده برای مساجد و کل جامعه در پی شیوع ویروس کرونا، کار خود را رسما آغاز کند که به لطف خداوند و همت اهالی مسجد جامع امام رضا (ع) چنین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس هیئت امنای مسجد امام رضا(ع) (واقع در تهران، خیابان خاوران، خیابان شهید ناصری (نفیس)) افزود: کانون فرهنگی تربیتی رضویون از میان کودکان، نوجوانان و جوانان علاقمند برای دریافت آموزش های لازم در حوزه های دینی (قرآن، احکام و معارف اسلامی)، فنی و حرفه ای (یارانه، طراحی و فتوشاپ) و ورزشی (فوتبال، والیبال، تنیس روی میز، پینت بال و شنا) عضو می پذیرد.

 

وی اضافه کرد: علاقمندان می توانند برای ثبت نام به دفتر کانون فرهنگی تربیتی رضویون واقع در مسجد جامع امام رضا (ع) در روزهای شنبه و دوشنبه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء مراجعه کنند یا واژه ثبت نام را به شماره 09038308540 ارسال نمایند.

 

احمدپور در ادامه به برگزاری مجلس روضه و سخنرانی مذهبی به صورت هفتگی در روزهای دوشنبه، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد جامع امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: به همت بسیجیان و هیئت امنا و کانون فرهنگی تربیتی رضویون، مجلس روضه و سخنرانی و سوگواری در ایام فاطمیه در این مسجد برگزار شد و کارگزاران این مسجد با دقت بر نحوه رعایت کامل پروتکل های بهداشتی نظارت کردند.

 

وی ادامه داد: مجموعه مسجد جامع امام رضا (ع) طی یک سال اخیر که کشور در پی شیوع ویروس کرونا با مشکلات مالی روبرو است، بیش از یک میلیارد تومان کمک مومنانه میان نیازمندان توزیع کرد و این روند همسو با فرمایش مقام معظم رهبری درباره رزمایش مواسات و همدلی، همچنان با جدیت دنبال می شود.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه ویروس کرونا مسجد امام رضا کرونا مسجد جامع امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی

خادمیاران رضوی فولاد کلایی بخش رودبست شهرستان بابلسر از امروز در سالروز شهادت امام جعفر صادق به مدت ۴روز در چایخانه صحن مطهر امام حسن مجتبی(ع) حرم مطهر رضوی شروع به فعالیت و خدمت‌رسانی به زائرین کردند. - اخبار استانها -

‌شجاع ولی تبار مسئول کانون خادمیاران رضوی بابلسر در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت‌: این چایخانه با حضور 60 نفر از خادمیاران افتخاری این شهرستان از تاریخ 15 الی 19 اردیبهشت ماه سال جاری از 6 صبح تا ظهر با پذیرایی چای‌، دمنوش‌، بیسکو‌یت و توزیع عدسی گرم همراه با اهدا بسته های فرهنگی در قالب میان وعده به زائران و مجاوران فعالیت خواهند کرد.

‌وی گفت: هدف از انجام این خدمت تکریم و ارائه خدمت به زائران و مجاوران توسط جوانان و افراد انقلابی و جهادی بود تا بتوانیم پذیرایی شایسته از مهمانان امام رضا (ع) داشته باشیم.

ولی تبار تصریح ‌کرد: اجرای برنامه فرهنگی و مداحی در وصف امام رئوف و سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و زمزمه نوای رضا رضا و شفای بیماران و دعا برای تعجیل در ظهور آقا امام زمان از جمله برنامه های شاخص این چایخانه در روز اول فعالیت بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه  برای خدمت به زائران مبلغ 200میلیون تومان هزینه شد اظهار کرد : روزانه 5 هزار چای به زائران و مجاوران این حرم‌مطهر ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد