Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@01:20:31 GMT

شورای عالی زکات

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۰۰۷۳۸

شورای عالی زکات

سی‌ونهمین جلسه شورای عالی زکات کشور با حضور آیت‌الله سیدرضا تقوی رئیس شورای عالی زکات، آیت‌الله عالمی رئیس سابق شورا، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و دبیر شورای عالی زکات، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام موسوی مقدم قائم مقام سازمان صدا و سیما و نمایندگان نهادهای مختلف عضو شورا صبح دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ در سالن جلسات مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر (سرچشمه) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا عسگریان معاون مشارکت مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در این جلسه با اشاره به اینکه در ١٠ ماهه اول سال ٩٩ مردم ١١ هزار میلیارد ریال زکات دادند، اظهار داشت: این رقم رشد ١٠۵ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل دارد که از آن ٩/۵ هزار میلیارد هزینه شده است. در این مدت ١٠ ماهه ۵ هزار میلیارد ریال برای امور معیشت محرومان، ٧۶٠ هزار میلیون ریال صرف مسکن محرومین، ٢۵٠ هزار میلیون ریال صرف جهیزیه، ٢۶٣ هزار میلیون ریال صرف امور درمانی، ٢٩٩ هزار میلیون صرف امور تحصیلی، ٢٣ هزار میلیون صرف آزادی زندانیان شده است.

















































برچسب ها: شورا ، ناطقان ، زکات ، مردم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شورا ناطقان زکات مردم شورای عالی زکات هزار میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرار بود از نمای شیشه‌ای استفاده نشود، اما برخی بانک‌ها از نمای شیشه‌ای استفاده کرده‌اند و این اقدام آنها دهن کجی به اصول معماری است.

مهدی چمران از کمیته نما خواست این روند را اصلاح کند.


ضرورت توجه و تمرکز بر الگوی اسلامی-ایرانی در منظر شهری

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران هم در جلسه امروز شورا بر لزوم توجه و تمرکز بر الگوی اسلامی-ایرانی در منظر شهری تاکید کرد وگفت:
بسیاری از نما‌های شهری، چه در حوزه ساختمان‌های مسکونی شخصی و چه در ساختمان‌هایی با کاربری اجتماعی و حتی ابنیه حاکمیتی در شأن و جایگاه یک شهر ایرانی-اسلامی نیست، چه برسد در شأن ام القرای جهان اسلام که ما بدان نظر ویژه داریم.

علیرضا نادعلی افزود:مدیریت شهری با وجود مصوبه شورا تاکنون برای تدوین سندی جامع به منظور تحقق اهداف سیما و منظر در چشم‌انداز طرح راهبردی شهر تهران اقدامی نکرده است.
­

شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده نیست

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درحاشیه جلسه شورا هم گفت: موضع شورا برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب است، اما، چون مساحت مدنظر وزارت ارشاد تامین نشده، تصمیم گرفته شد نمایشگاه در مصلی برگزار شود.

علیرضا نادعلی افزود: اگر شرایط فراهم شود، سال آینده آخرین سالی خواهد بود که نمایشگاه کتاب در مصلی برگزار می‌شود.

برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر

سخنگوی شورا همچنین از برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر با هدف افزایش انسجام و همدلی در مدت زمان باقی‌مانده از دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

علیرضا نادعلی گفت: در این جلسه موضوعات مربوط به افزایش همدلی و انسجام در میان اعضای شورا و مدیریت شهری بررسی و مواردی که از ابتدای این دوره آغاز شده است و باید پیگیری شود تا به انتها برسد نیز مطرح شد.

دیگر خبرها

  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • حمایت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از طرح‌های فرهنگی
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • حمایت شورای عالی انقلاب فرهنگی از طرح‌های فرهنگی در کشور