Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اسحاقی، رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازیدر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،

با بیان این که مجوز کمیته اخلاق برای آغاز کارآزمایی بالینی فاز‌های یک و دو واکسن کرونا موسسه رازی اخذ شد، گفت: پروپوزال و پروتکل مربوطه در جلسه کارگروه وزارتی اخلاق در پژوهش، مورد بررسی قرار گرفت و براساس مدارک ارسالی، در تاریخ ۲۷ دی ماه به تصویب کمیته اخلاق رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس موسسه رازی افزود: کارآزمایی بالینی این واکسن به زودی آغاز شده و امید است به پشتوانه صد سال انباشت دانش و تجربه ملی و بین المللی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در واکسن سازی و انجام موفقیت آمیز تمام مراحل کارآزمایی بالینی، تولید این واکسن به عنوان واکسنی ایمن و کارا به زودی در کشور آغاز شود و مورد استفاده هموطنان  قرار گیرد.

بررسی ایمنی و ایمونوژنیسیتی واکسن نوترکیب پروتئین اسپایک کووید-۱۹ تولید موسسه رازی، فاز یک را در جمعیت بالغین سالم ۱۸ تا ۵۵ ساله؛ طراحی موازی، ۴ گروه شامل ادجوانت به تنهایی و واکسن در دوز‌های ۵، ۱۰ و ۲۰ میکروگرم در ۲۰۰ میکرولیتر و فاز دو در جمعیت ۱۸ تا ۷۰ ساله: طراحی موازی، ۲ گروه شامل ادجوانت به تنهایی و واکسن در دوز منتخب؛ کارآزمایی بالینی تصادفی شده، دو سوکور اجرا می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا واکسن ایرانی کرونا کارآزمایی بالینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم

ماریو بالوتلی در ترکیه همچنان به تمرینات شخصی خود ادامه می دهد.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • شاید لازم باشد مهندسان دروس علوم انسانی را پاس کنند!
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • تنگناهای اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند