Web Analytics Made Easy - Statcounter

ندا عسگرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره پایان مرحله مقدماتی لیگ بسکتبال، اظهار داشت: مرحله مقدماتی به پایان رسید و از ۱۶ بهمن مرحله پلی‌آف شروع خواهد شد تا ۴ تیم راه یافته به دور بعد مشخص شوند.

وی درباره اینکه لیگ امسال به خاطر کرونا به شکل دیگری برگزار شد نظر شما درباره تاثیر کرونا در لیگ چیست، گفت: تنها چیزی که کرونا باعث شد نباشد و برای ما لذت بخش بود، بزرگوارانی بود که دوست داشتند بازی‌ها را از نزدیک بینند اما این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق تلخی بود چون حضور تماشاگر بازی را بسیار جذاب می‌کند.

سرمربی تیم بسکتبال نارسینا ادامه داد: از نظر دیگر کرونا تاثیری نداشت و کیفیت بازی‌ها بسیار بالا بود. تیم‌ها با قدرت و آمادگی در لیگ شرکت داشتند و کرونا تاثیری در شرایط فنی تیم‌ها نداشت.

وی همچنین به پخش زنده مسابقات اشاره کرد و یادآورد شد: مهمترین اتفاق لیگ پخش زنده بود که از کانال‌های مختلف شاهد بودیم. این موضوع نقطه عطفی در تاریخ بسکتبال بود و عدم حضور تماشاگر را تا حدودی پوشش داد. این موضوع شرایطی را فراهم کرد تا همه از سراسر کشور بتوانند مسابقات را ببینند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نارسینا خاطرنشان کرد: در بسکتبال باید تا هزارم ثانیه آخر جنگید و کم نیاورد تا نقشه‌ای که داریم را اجرا کنیم. ما تازه به قسمتی از لیگ رسیده ایم. تیم‌ها برنامه‌ریزی خود را خواهند داشت و امیدوارم در ادامه هم شاهد بازی‌های خوبی باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلی آف پخش زنده بسکتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده:تراکتور 0 - 0 ذوب آهن

به گزارش ورزش سه، تیم‌های تراکتور و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل هم خواهند رفت و با توجه به شانس اندک قهرمانی برای تراکتور و انگیزه های خاص ذوب آهن برای قهرمانی در جام حذفی دو تیم برای پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم تلاش خواهند کرد.

این دیدار یکی از مهم‌ترین مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است و هیجان خاصی در ورزشگاه یادگار امام در جریان است.


تاریخ و محل برگزاری: 7 اردیبهشت 1403 - مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی 
استادیوم:یادگارامام تبریز
داوران: امیرسامان سلطانی کمک ها: امیرمحمد داودزاده، وحید سیفی و حامد سیری، ناظر: اکبر بخشی زاده

ترکیب ذوب آهن:

پارسا جعفری ،محمدقریشی،فریبرز گرامی‌،امیرحسین جدی ،محمدجوادمحمدی،کمال کامیابی نیا ،محسن آذرباد،گریگول چاپرادزه،شایان مصلح،مهردادرضایی،محمدحسین اسلامی‌
سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل زاده،عارف آغاسی ،محمدنادری ،مهدی شیری ، صفاهادی،ریکاردو الوز، گوستاوو،مهدی حسینی ، رحمان جعفری،مهدی هاشم نژاد
سرمربی: حمید مطهری

لحظات حساس:

دقیقه 5: ضربه چکشی گوستاوو واگنین با واکنش تماشایی پارسا جعفری به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 9: کار خوب بازیکنان ذوب آهن با ضربه از راه دور مهرداد رضایی همراه شد و توپ با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 13: مهدی هاشم نژاد از پشت محوطه جریمه دروازه ذوب آهن را تهدید کرد که واکنش خوب جعفری مانع گلزنی وینگر جوان تراکتور شد.

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | فینیکس سانز زنده می ماند؟
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • گزارش زنده:تراکتور 0 - 0 ذوب آهن
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال