Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا که پیش از این دوبار به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود طی روزهای ۱۹ تا ۲۳ آوریل ۲۰۲۱، ۳۰ فروردین تا دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به میزبانی لبنان برگزار خواهد شد.

طبق این برنامه ۳۰ فروردین ماه ششمین دوره مسابقات پومسه، ۳۱ فروردین ماه ششمین دوره مسابقات پاراتکواندو، یکم تا سوم اردیبهشت ماه نیز بیست و چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از پایان این رقابتها نیز مسابقات بیروت به مدت سه روز انجام می‌شود. نکته مهمتر اینکه در جریان رقابتهای قهرمانی آسیا مسابقات تیمی به گرید ۲۰ برگزار خواهد شد و کادر فنی تیم ملی می‌بایست برای این مسابقات نیز برنامه ریزی داشته باشند.

رقابتها تکواندو قهرمانی آسیا ابتدا قرار بود از دهم اسفندماه ۱۳۹۸ به میزبانی بیروت برگزار شود که تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به تعویق افتاد و یک بار دیگر و بازهم به دلیل کرونا لغو شد که لبنان یک بار دیگر میزبان این مسابقات اعلام شده است.

در تقویم جدید فدراسیون جهانی علاوه بر این رقابتها و مسابقات انتخابی المپیک (۶-۸ فرودین ماه - اردن)، مسابقات آزاد زنان طی روزهای (۸-۱۰ مارس- ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه ۹۹)، رقابتهای گرنداسلم (اسفندماه- چین) و رقابتهای نوجوانان جهان (مردادماه- بلغارستان) نیز منظور شده است.

خبرگزاری مهر اول دیماه در خبری اختصاصی تاریخ رقابتهای قهرمانی آسیا را اعلام کرده بود.

کد خبر 5130852

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو فدراسیون تکواندو ایران رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال تیم فوتبال سایپا تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کمیته ملی المپیک تکواندو والیبال کشتی آزاد مهرداد میناوند کاراته اردوی تدارکاتی ویروس کرونا قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی

رئیس کمیته بین‌المللی فدراسیون کشتی از انصراف احتمالی عربستان از میزبانی مسابقات رده سنی پایه خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این اتحادیه جهانی کشتی، ریاض عربستان را به عنوان میزبان مسابقات کشتی زیر 15 سال و زیر 20 سال قهرمانی آسیا (نونهالان و جوانان) معرفی کرده بود.

رقابت‌هایی که 16 تا 24 جولای (26 تیر تا 3 مرداد) قرار بود برگزار شود اما سعید یوسفی می‌گوید احتمالا آنها از برگزاری این رقابت‌ها انصراف خواهند داد.

رئیس روابط بین‌المللی فدراسیون کشتی در این‌باره به خبرنگار تسنیم گفت: این‌طور که از شواهد برمی‌آید میزبان مسابقات دو رده سنی نونهالان و جوانان تغییر خواهد کرد، البته هنوز اتحادیه جهانی درباره گزینه احتمالی صحبتی نداشته، ما شنیده می‌شود عربستان به خاطر مسائل داخلی خودش، از برگزاری مسابقات منصرف شده است.

رقابت‌های قهرمانی آسیا در این دو رده سنی آزاد و فرنگی پیش از المپیک برگزار می‌شود اما پیکارهای جهانی، شهریور ماه و بعد از برگزاری المپیک به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی