Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ در این اطلاعیه آمده است: مدیریت آبفا شهر کرمانشاه در محدوده امور آبفا منطقه یک، قصد شستشو و تعمیرات دوره‌ای فیلترهای شنی سراب قنبر را در دستور کار دارد و از این رو آب برخی از محلات شهر در این محدوده برای ساعاتی قطع می‌شود.

براساس این اطلاعیه محله‌های سراب قنبر، کسری، منزه، مصوری، بازرگانی، شریعتی، لشکر، بعثت فاز یک و ۲، شهرک چمن، سرچشمه، آرامگاه، دلگشا، خیابان خلیج فارس، قسمت هایی از بهار، خیام و سعدی، حد فاصل خیابان اشرفی اصفهانی تا چهارراه اجاق لاین شرقی و غربی، قسمت هایی از جمع خانه، جعفر آباد و تپه فتحعلی خان و قسمت‌هایی از ده مجنون در روز سه شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ١٨ با افت فشار و قطعی آب مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت آبفا شهر کرمانشاه در این اطلاعیه ضمن عذرخواهی از مشترکان بابت سعه صدر و همراهی با پرسنل این مدیریت قدردانی کرد.

سامانه تلفنی ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگوی مشترکین شرکت آبفا استان کرمانشاه است.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه ۵۴۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

برچسب‌ها جعفرآباد سعدی آب و فاضلاب کرمانشاه آب آشامیدنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جعفرآباد سعدی آب و فاضلاب جعفرآباد سعدی آب و فاضلاب کرمانشاه آب آشامیدنی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در این نشست تعدادی از فعالان اجتماعی و فرهنگی به بیان مهم‌ترین مطالبات و دغدغه‌های خود پرداختند.  

دیگر خبرها

  • بخشی از آب سد گلستان فردا شنبه هشتم اردیبهشت رهاسازی می‌شود 
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه