Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفرپور گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر در ۳۵ کانون فرهنگی هنری مساجد صومعه‌سرا جشن انقلاب برگزار می‌شود.

«نورالله صفرپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت پیشاپیش دهه مبارک فجر اظهار کرد: ایام پرفروغ دهه فجر یادآور خاطرات و حماسه‌سازی‌های مردم ایران در مقابل رژیم ضدفرهنگی پهلوی و بهترین فرصت برای آشنایی نسل جوان با اهداف فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا افزود: انقلاب ما دارای ماهیت فرهنگی است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید کارهای فرهنگی در جامعه از سوی همه متولیان فرهنگی بیش از پیش گسترش یابد.

 

وی گفت: ایام دهه فجر بهترین زمان برای آشنایی جوانان با نظام حاکم بر آن دوران و شناساندن اهداف انقلاب و اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل است.

 

صفرپور با اشاره به اینکه همزمان با ایام‌الله دهه فجر ویژه برنامه‌هایی در سطح شهرستان از سوی این نهاد برگزار می‌شود تصریح کرد: برگزاری جشن انقلاب در 35 کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان صومعه‌سرا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از جمله برنامه‌ها است.

 

رییس فرنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا بیان کرد: برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان  و نمایشگاه عکس انقلاب، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران وعصری با شعرانقلاباز دیگر برنامه‌ها است.

 

وی خاطرنشان کرد: نشست با اصحاب فرهنگ وهنر و رسانه، پخش کلیپ انقلاب در فضای مجازی و تولید محتوای جذاب با موضوع انقلاب در فضای مجازی از دیگر برنامه‌ها است.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی مساجد صومعه سرا جشن انقلاب ایام الله دهه فجر برنامه ها صومعه سرا دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین