Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی امور فرهنگی و اجتماعی مراکز آموزش عالی چهارمحال و بختیاری با بیان اهمیت و جایگاه دانشگاه‌ها در فرهنگ‌سازی و توسعه کارکردهای فرهنگی در جامعه گفت: با توجه به ضرورت هماهنگی بیشتر در اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک و اثرگذار و همچنین کاهش هزینه‌ها و افزایش جذابیت‌های این‌گونه برنامه، طرح هدفمندشدن فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرامت الله سعیدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، حرکت به سمت تخصصی شدن فعالیت‌ها در کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، نوآوری در فعالیت‌ها و بهره‌گیری از چهره‌های موٍثر فرهنگی در برنامه‌ها و اجتناب از روزمرگی و به‌روزرسانی دقیق‌تر فعالیت‌ها را از جمله اهداف اجرا این طرح دانست.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه شهرکرد افزود: یکی از مهم‌ترین رویکردهای این طرح تقویت ارتباط بین خانواده‌ها و دانشگاه است که به‌زودی برای راه‌اندازی دفاتر ارتباطی خانواده و دانشگاه در مراکز آموزش عالی استان برنامه‌ریزی خواهد شد.

سعیدی یادآور شد: در طرح هدفمندشدن فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها موضوع نیازسنجی فرهنگی دانشجویان و دانشگاهیان با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و رخدادهای مهم از جمله شیوع ویروس کرونا و توسعه فعالیت‌های مجازی نیز دیده شده است.

وی،تدوین تقویم سالیانه فرهنگی را از دیگر موارد در نظر گرفته‌شده در طرح هدفمند شدن  فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مراکز آموزش عالی استان عنوان و تصریح کرد: تدوین این تقویم با تاکید بر حضور دانشجویان فعال فرهنگی برای برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها انجام می‌شود.

سعیدی با بیان اینکه باید برای گسترش، ترویج و تعمیق معرفت دینی اسلامی دانشگاهیان و رسیدن به راهبردهای عملیاتی در این زمینه تلاش شود، اظهار داشت: افزایش توانمندی جوانان در دروان دانشجویی و تقویت روحیه همدلی و ایجاد نشاط سالم در دانشگاه‌های استان از دیگر ضرورت‌های است که امید می‌رود با هدفمندشدن فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها محقق شود.

به گزارش ایرنا، شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی امور فرهنگی و اجتماعی مراکز آموزش عالی چهارمحال و بختیاری به ریاست دانشگاه شهرکرد و با عضویت معاونت‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها تشکیل‌شده است.

چهارمحال و بختیاری بیش از ۴۰هزار دانشجو دارد.

برچسب‌ها معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشجو چهارمحال وبختیاری دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشجو چهارمحال وبختیاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشجو چهارمحال وبختیاری دانشگاه اخبار کنکور فعالیت های فرهنگی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری مراکز آموزش عالی برنامه ریزی دانشگاه ها فعالیت ها برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد مرسولات استان در سال ۱۴۰۲، یک میلیون و ۱۵۰ هزار بسته بوده، که نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.
اسماعیل اعرابی افزود: اداره پست در روز‌های تعطیل هم آماده ارائه خدمات به مردم است.
وی تصریح کرد: در قبول مرسولاتی که به ادارات پست تحویل می‌شود محدودیت‌های خاصی نداریم.

دیگر خبرها

  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • ارتباط هدفمند و توازن‌محور بین صنعت و دانشگاه تقویت شود
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری