Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا عباسی در دیدار با خاوازی، وزیر جهادکشاورزی اظهار کرد: در راستای رسیدن به خودکفایی تولید پنبه کشور، رایزنی جهت تأمین ۱۰ عدد کمباین‌های برداشت پنبه که یک عدد مربوط استان البرز است، انجام شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا عباسی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در دیدار با خاوازی، وزیر جهادکشاورزی اظهار کرد: در راستای رسیدن به خودکفایی تولید پنبه کشور، رایزنی جهت تأمین ۱۰ عدد کمباین‌های برداشت پنبه که یک عدد مربوط استان البرز است، انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به مشکلات گلخانه‌های کشور افزود: مسائل مربوط به شرکت شهرک‌های گلخانه‌ای و نحوه واگذاری‌های آن‌ها باید مورد بررسی جدی قرار گیرد.

عباسی در این جلسه تنوع بخشی در تأمین نهاده‌های کشاورزی را مهم‌ترین کار وزارت جهاد کشاورزی معرفی کرد.

وی همچنین پیشنهاد تاسیس هنرستان تخصصی کشاورزی را به وزارت جهاد کشاورزی ارائه کرد مورد استقبال وزیر واقع شد که در اولین جلسه مشترک وزرای جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش جزئیات آن بررسی خواهد شد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس تسریع در راه اندازی نمایشگاه دائمی شرکت‌های دانش بنیان کشاورزی استان البرز در ورودی شهرستان کرج (پل فردیس) به انضمام تدبیری برای ایجاد یک نماد فرهنگی از استان البرز را هم مطالبه کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علیرضا عباسی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهاد کشاورزی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۰۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید خرما با گرده افشانی نخیلات در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا گفت: بیش از ۳۵۰ هکتار نخلستان در این شهرستان وجود دارد که ۱۷۰ هکتار آن مثمر است.
وی افزود: درختان خرما به‌ صورت سنتی و دستی توسط کارگران ماهر، گرده افشانی می‌شود و هر کشاورز بر اساس تعداد نخل‌های خود عملیات گرده‌افشانی را برای تولید محصول انجام می‌دهد.

فانی بیان کرد: در برنامه تغییر الگوی کشت، توسعه کشت نخیلات به‌عنوان یکی از کشت‌های کم آب بر و متحمل به بی آبی در دستور کار قراردارد که رقم زاهدی، شاهانی، پیاروم و کبکاب بیشترین توسعه را در شهرستان دارند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا گفت: گرده افشانی نقش بسیار مهمی در افزایش تولید و کیفیت محصول خرما دارد و رعایت اصول و دقت در انجام آن ضروری است.

دیگر خبرها

  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • افزایش تولید خرما با گرده افشانی نخیلات در فسا
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • وزارت جهاد کشاورزی نرخ جدید شکر را سریع‌تر اعلام کند
  • مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی